• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Min telefon har uppdaterat sig. Det är som att ha en ny telefon. *Skratt*.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-10 14:35:30 följande:

Min telefon har uppdaterat sig. Det är som att ha en ny telefon. *Skratt*.

Oj då, så bra! :D Min telefon uppdaterade sig för nåt år sen och sen dess vägrar kameran att fokusera så jag kan inte ta några bilder alls =/ Jag ska köpa en ny men det tar emot. Jag köpte ju den här för bara några år sedan.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-10 14:56:31 följande:
    Oj då, så bra! :D Min telefon uppdaterade sig för nåt år sen och sen dess vägrar kameran att fokusera så jag kan inte ta några bilder alls =/ Jag ska köpa en ny men det tar emot. Jag köpte ju den här för bara några år sedan.
    Ok, vad konstigt. :s. Min uppdaterar sig med jämna mellanrum. Lite jobbigt är det tycker jag. Det gjorde aldrig min Nokia i alla fall.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-10 17:19:57 följande:

Maaat! .

Luuugn det är klart om en halvtimme ungefär! :D
    Ugnsbakad lax, kokt potatis och kall skagensås till det.
    Freddie K skrev 2021-11-10 14:58:24 följande:
    Ok, vad konstigt. :s. Min uppdaterar sig med jämna mellanrum. Lite jobbigt är det tycker jag. Det gjorde aldrig min Nokia i alla fall.
    Ja jättekonstigt, trodde att det skulle gå till sig, och det har ändå blivit bättre men fortfarande oanvändbar kamera, men det blir inte riktigt bra, så jag måste nog köpa ny.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-10 17:29:01 följande:
    Luuugn det är klart om en halvtimme ungefär! :D
    Ugnsbakad lax, kokt potatis och kall skagensås till det.
    Freddie K skrev 2021-11-10 14:58:24 följande:
    Ja jättekonstigt, trodde att det skulle gå till sig, och det har ändå blivit bättre men fortfarande oanvändbar kamera, men det blir inte riktigt bra, så jag måste nog köpa ny.
    Mm, så gott. Själv håller jag på och steker lite potatis och så. Mumsigt det med. .

Det låter konstigt att det är så med mobilen. Hoppas det löser sig snart. .
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-10 17:31:04 följande:
    Mm, så gott. Själv håller jag på och steker lite potatis och så. Mumsigt det med. .

Det låter konstigt att det är så med mobilen. Hoppas det löser sig snart. .
    Helt klart! :)

Ja jag tror inte det löser sig på egen hand, tyvärr. Det har jag väntat på i ca två år. Så jag får nog lösa det själv genom att köpa en ny. Då kan man ha den här som extra ifall det behövs.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-10 18:21:11 följande:
    Helt klart! :)

Ja jag tror inte det löser sig på egen hand, tyvärr. Det har jag väntat på i ca två år. Så jag får nog lösa det själv genom att köpa en ny. Då kan man ha den här som extra ifall det behövs.
    Jo, det är väl sant. Det känns bara som att de gamla grejerna håller längre än de nya.
  • Freddie K

Jag går och lägger mig. Stor dag imorgon. Natti natti. .

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-10 18:22:46 följande:
    Jo, det är väl sant. Det känns bara som att de gamla grejerna håller längre än de nya.
    Ja det kan jag verkligen hålla med om. Vi har t ex fått ärva svärmors elvisp. Den har 40+ år på nacken och funkar hur bra som helst. Idag byggs saker för att gå sönder, inte för att hålla och inte ens för att lagas.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.