• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Anonym (M17)
    Mortiscia80 skrev 2021-12-20 17:43:20 följande:

Skönt! :D Jag drog just på mig morgonrocken också, lika bra att mysa till sig.

Låter skönt med myskläder. Jag måste åka och handla så det får vänta lite här.

Men jag längtar redan att få hoppa i mina mjukisbrallor och dra på mig favorittröjan.
  • Mortiscia80
    Anonym (M17) skrev 2021-12-20 17:57:56 följande:
    Låter skönt med myskläder. Jag måste åka och handla så det får vänta lite här.

Men jag längtar redan att få hoppa i mina mjukisbrallor och dra på mig favorittröjan.
    Ja jag är lite frusen idag faktiskt så det blir en filt senare också, och sen blir det antingen serier eller film, bara ta det lugnt ikväll.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-12-21 07:29:14 följande:

Can I get a woop woop? .

Woop woop!

Nu är jag uppe. Trött. Snart är det jul. Mycket att göra.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-12-21 08:41:47 följande:
    Woop woop!

Nu är jag uppe. Trött. Snart är det jul. Mycket att göra.
    Good, good, gummisnodd! .

Jo, det blir ju en del att göra. Hur har du sovit inatt då?
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Ett Torsten citat:

"Bra vänner växer inte på träd. De växer på buskar."
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-12-21 08:43:13 följande:
    Good, good, gummisnodd! .

Jo, det blir ju en del att göra. Hur har du sovit inatt då?
    Så där, hade svårt att somna och sen väckte sonen mig mitt i natten, men jag kom iaf upp i normal tid. Har lite bättre koll på julklapparna men julpynt osv behöver sättas upp också.

Hur har din dag varit?
  • Aniiee

Jell-o, minna! Hur går det med julstöket? Jag och ugan har varit och handlat halva affären känns det som, så mycket julmat. Bara att sätta igång och göra potatisgratäng och Jansson, lussebullar och sill, knäck och köttbullar och allt vad det är.

En jul ska jag återskapa Emils julbord...

We need to take the wrong steps sometimes to find the right path.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-12-21 16:49:32 följande:
    Så där, hade svårt att somna och sen väckte sonen mig mitt i natten, men jag kom iaf upp i normal tid. Har lite bättre koll på julklapparna men julpynt osv behöver sättas upp också.

Hur har din dag varit?
    Ojdå. Det lät inget vidare. :s. Jo, min dag har varit rätt ok. Ganska, eller ja, väldigt händelselös. 
  • Mortiscia80
    Aniiee skrev 2021-12-21 16:49:41 följande:

Jell-o, minna! Hur går det med julstöket? Jag och ugan har varit och handlat halva affären känns det som, så mycket julmat. Bara att sätta igång och göra potatisgratäng och Jansson, lussebullar och sill, knäck och köttbullar och allt vad det är.

En jul ska jag återskapa Emils julbord...

Det låter mysigt med Emils julbord! :) Jag tänkte faktiskt försöka mig på en Jansson i år, sans ansjovis (eftersom jag tycker att de är så äckliga). Annars har vi bra koll på maten inför jul.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.