• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Anonym (Allmighty Torsten)

Go Shorty! It's my birthday. I'm gonna party like it's my birthday!

Seriöst, jag fyller år idag! .

• Mortiscia80
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2022-04-01 16:50:33 följande:

Go Shorty! It's my birthday. I'm gonna party like it's my birthday!

Seriöst, jag fyller år idag! .

Grattis Torsten ;)
  • Anonym (Allmighty Torsten)
    Mortiscia80 skrev 2022-04-01 17:00:07 följande:
    Grattis Torsten ;)
    Spank u. Spank u very much! . Det är inte varje dag man fyller år. 
  • Freddie K

To proceed, press any key. Whoa, where's the any key?Foten i munnen

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Josse113
    Freddie K skrev 2022-04-02 17:09:25 följande:

To proceed, press any key. Whoa, where's the any key?Foten i munnen

Såg på din profil att du tycker om att skriva och blev nyfiken. Vad skriver du för någonting? En roman, noveller, dagbok eller någonting helt annat?
  • Freddie K
    Josse113 skrev 2022-04-02 17:59:22 följande:
    Såg på din profil att du tycker om att skriva och blev nyfiken. Vad skriver du för någonting? En roman, noveller, dagbok eller någonting helt annat?
    Hej och välkommen till oss!

Jag skriver noveller, eller ja, det blir mest korta grejer, men jag har skrivit några lite längre noveller med. De handlar om allt möjligt. Allt jag kommer på och jag har en ganska livlig fantasi! Skäms
  • Josse113
    Freddie K skrev 2022-04-03 07:11:00 följande:
    Hej och välkommen till oss!

Jag skriver noveller, eller ja, det blir mest korta grejer, men jag har skrivit några lite längre noveller med. De handlar om allt möjligt. Allt jag kommer på och jag har en ganska livlig fantasi! Skäms
    Tack så mycket!

Spännande! Har du något särskilt tema som återkommer? Jag skriver också noveller. Eller, jag är inte riktigt säker på om det är noveller eller en dagbok jag skriver, men jag gillar det korta formatet bäst. Mina noveller handlar ofta om ensamhet, utanförskap och metamorfoser av olika slag.

Livlig fantasi är bra att ha när man skriver!
  • Freddie K
    Josse113 skrev 2022-04-03 10:50:07 följande:
    Tack så mycket!

Spännande! Har du något särskilt tema som återkommer? Jag skriver också noveller. Eller, jag är inte riktigt säker på om det är noveller eller en dagbok jag skriver, men jag gillar det korta formatet bäst. Mina noveller handlar ofta om ensamhet, utanförskap och metamorfoser av olika slag.

Livlig fantasi är bra att ha när man skriver!
    Jo, jag har väl några återkommande teman. Kärlek och ensamhet skriver ja ganska mycket om, men sen skriver jag också lite roliga och knäppa berättelser, beroende på vilket humör jag är på!

Åh, det låter spännande! Har du låtit någon annan läsa det du har skrivit?
  • Freddie K

I wish I was a little bit taller. I wish I was a baller. I wish i had a girl who looked good I would call her. I wish I had a rabbit in a hat with a bat and a six-four Impala. *Ylar*.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.