• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Jäkla skitväder och inte fick man tag på det man skulle heller!

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

*Vaknar upp till:* Bob Marley-No woman no cry(Studio version)

• Freddie K

Ahh, jag försöker igen. Jag har sålt sex böcker! Vilket är helt ok, med tanke på att jag inte har marknadsfört mig. .

• Monsieur Venus

Vad kul att du har sålt sex (böcker)! Skrattande Helt utan marknadsföring också. Det är ju hur bra som helst! Ja, det är jag igen. Den där skrivintresserade Josse, fast med ett nytt konto Cool

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-04-07 18:41:58 följande:

Gratti! :D Jag har försökt i säkert en vecka att skriva nu men får bara felmeddelanden.

Tack! . Oj, vad tråkigt. Hoppas det ordnar upp sig snart med den saken!
  • Freddie K
    Monsieur Venus skrev 2022-04-08 00:45:59 följande:

Vad kul att du har sålt sex (böcker)! Skrattande Helt utan marknadsföring också. Det är ju hur bra som helst! Ja, det är jag igen. Den där skrivintresserade Josse, fast med ett nytt konto Cool

Tack! . Ja, hej igen och välkommen tillbaka! . Jo, jag har ju försökt att marknadsföra mig lite i alla fall, men mest använt mig av den varma marknaden.
  • Freddie K
    Monsieur Venus skrev 2022-04-08 00:45:59 följande:

För att svara på din fråga vad Torsten-centrisk är så är det så att jag har en dammråtta som heter Torsten och alt handlar nästan om honom. Skäms. Jag har skrivit en hel del om honom och till och med gjort en liten film om honom.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.