Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jäkla skitväder och inte fick man tag på det man skulle heller!
Nu har jag väl trillat och slagit mig?
*Vaknar upp till:* Bob Marley-No woman no cry(Studio version)
Jag har sålt sex!
.
Ahh, jag försöker igen. Jag har sålt sex böcker! Vilket är helt ok, med tanke på att jag inte har marknadsfört mig.
.
Gratti! :D Jag har försökt i säkert en vecka att skriva nu men får bara felmeddelanden.
Vad kul att du har sålt sex (böcker)!
Helt utan marknadsföring också. Det är ju hur bra som helst! Ja, det är jag igen. Den där skrivintresserade Josse, fast med ett nytt konto 
Gratti! :D Jag har försökt i säkert en vecka att skriva nu men får bara felmeddelanden.
Helt utan marknadsföring också. Det är ju hur bra som helst! Ja, det är jag igen. Den där skrivintresserade Josse, fast med ett nytt konto 
. Jag har skrivit en hel del om honom och till och med gjort en liten film om honom.