• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Josse113

Freddie K: Det verkar vara en chansning varje gång om det går att citera eller inte och den här gången gick det inte. Kärlek och ensamhet låter som spännande och ganska tunga teman, så det är säkert bra att varva med lite humor. Det gör jag också! Ja det har jag. Jag skriver texter för en podd och har medverkat i några olika antologier. Men jag skriver helst för byrålådan. Då känner jag mig friare när jag skriver. Har någon fått läsa det du skriver?

• Freddie K
    Josse113 skrev 2022-04-04 17:30:47 följande:

Freddie K: Det verkar vara en chansning varje gång om det går att citera eller inte och den här gången gick det inte. Kärlek och ensamhet låter som spännande och ganska tunga teman, så det är säkert bra att varva med lite humor. Det gör jag också! Ja det har jag. Jag skriver texter för en podd och har medverkat i några olika antologier. Men jag skriver helst för byrålådan. Då känner jag mig friare när jag skriver. Har någon fått läsa det du skriver?

Oj, det lät spännande! 

Jo, jag har faktiskt publicerat fyra noveller än så länge på BoD. Fler kommer det att bli, men jag gör som du, skriver helst för byrålådan, för då har man ingen annan än sig själv att skriva för, men det är ändå kul att få dela med sig av "guldkornen", så att säga.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Josse113 skrev 2022-04-04 17:30:47 följande:

En fråga bara: Deltar du själv i poddarna, eller skriver du bara manus till de? Fast det är ju i och för sig inte så bara, men...
  • Josse113

Freddie K: Jag skriver bara manus, men hoppar in som skådespelerska ibland. Världens sämsta skådespelerska, eftersom jag låter som en smurf och bara kan spela jätteglad eller jättearg. Tydligen. Men det får duga när de är desperata. Kul att du har publicerat noveller på BoD! Hoppas många köper och läser dem!

• Freddie K
    Josse113 skrev 2022-04-04 19:45:29 följande:

Freddie K: Jag skriver bara manus, men hoppar in som skådespelerska ibland. Världens sämsta skådespelerska, eftersom jag låter som en smurf och bara kan spela jätteglad eller jättearg. Tydligen. Men det får duga när de är desperata. Kul att du har publicerat noveller på BoD! Hoppas många köper och läser dem!

Haha, förlåt att jag garvar! Jo, det hoppas jag med på. Jag har ju gjort lite annat med, men vill inte dra allt här, för då låter det bara som att jag skryter. Skäms
  • Josse113
    Freddie K skrev 2022-04-05 05:47:29 följande:
    Haha, förlåt att jag garvar! Jo, det hoppas jag med på. Jag har ju gjort lite annat med, men vill inte dra allt här, för då låter det bara som att jag skryter. Skäms
    Ingen fara! Du skulle garva ännu mer om du hörde mig i podden. Men jag försöker verkligen. På riktig. Ja ibland får man vara lite blygsam om man inte vill verka skrytig. Vad kul att det går bra med skrivandet och hoppas det fortsätter så! Solig
  • Freddie K
    Josse113 skrev 2022-04-05 15:05:48 följande:
    Ingen fara! Du skulle garva ännu mer om du hörde mig i podden. Men jag försöker verkligen. På riktig. Ja ibland får man vara lite blygsam om man inte vill verka skrytig. Vad kul att det går bra med skrivandet och hoppas det fortsätter så! Solig
    Tack! {#emotions_dlg.flower}. Jo, den podden skulle jag gärna höra! . Jag har själv gjort några podavsnitt faktiskt, men jag vet inte hur lyckade de blev. Skäms
  • Freddie K
    Josse113 skrev 2022-04-05 15:05:48 följande:
    Förresten, vi brukar bjuda nya vänner i tråden på en kanelbulle, men jag har inga kvar. Går det bra med en giffel? .
  • Freddie K

Jag har lärt mig två saker om mig själv genom skrivandet. Jag är väldigt narcissistisk och Torsten-centrisk. Skäms

• Josse113

Freddie K: Kul att du har testat att spela in podd! Jag har också spelar in en del, men har som sagt inte rätt röst eller känsla för det. Även om det så klart går att öva upp. En giffel blir bra! Det är gott! Hmm narcissistisk och Torsten-centrisk alltså. Det första har jag stenkoll på, men det andra har jag aldrig hört talas om Drömmer

Svar på tråden Här är vi alla vänner.