Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jag känner för att rimma lite.
. Jag gör ju det ibland.
Dags att rimma.
Jag ska få er att svimma.
Mina rim de duggar tätt, men det är inte alltid lätt.
Men det blir fett när man får det rätt.
Jag rimmar helt från det blå, men det är kul när det blir så.
Mina rim handlar väl egentligen om ingenting när allt kommer omkring.
Det är bara en tanke jag måste få ut.
Nu är detta lilla rimmet slut!
Dags att rimma.
Jag ska få er att svimma.
Mina rim de duggar tätt, men det är inte alltid lätt.
Men det blir fett när man får det rätt.
Jag rimmar helt från det blå, men det är kul när det blir så.
Mina rim handlar väl egentligen om ingenting när allt kommer omkring.
Det är bara en tanke jag måste få ut.
Nu är detta lilla rimmet slut!
Mortiscia80: Ja det har det verkligen! Men kul med en författarhörna
Historisk roman låter spännande! I vilken tid utspelar den sig? Ja, jag tror det kan vara bra att variera sig lite med noveller. Kan tänka mig att handlingen står still ibland när man skriver en roman och att det kan vara kul att skriva noveller i väntan på inspiration. Synd att du inte lyckades somna om, men sju timmar är ju okej ändå!
Mortiscia80: Ja det har det verkligen! Men kul med en författarhörna
Historisk roman låter spännande! I vilken tid utspelar den sig? Ja, jag tror det kan vara bra att variera sig lite med noveller. Kan tänka mig att handlingen står still ibland när man skriver en roman och att det kan vara kul att skriva noveller i väntan på inspiration. Synd att du inte lyckades somna om, men sju timmar är ju okej ändå!
Vi kickar igång dagen med:
Jag säger upp mig från all matlagning av sjuttioelvatusen olika rätter vid påsk och jul som sedan ska plockas fram och tillbaka i små skålar i kylen. Kan man inte äta EN rätt bara? En påskrätt och en julrätt.