• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-04-14 08:19:32 följande:
    Jo, precis. Så tänker jag med! Just nu håller jag på att renskriva lite. Jag känner att jag inte kan göra det på jobbet, för jag får inte riktigt lugn och ro för det.
    Förstår det, kan tänka mig att ni är några stycken som går omkring där eller? Ingen undangömd vrå att sitta och skriva i heller?
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-04-14 08:26:11 följande:
    Förstår det, kan tänka mig att ni är några stycken som går omkring där eller? Ingen undangömd vrå att sitta och skriva i heller?
    Jag brukar dra mig undan till ett annat rum, men när jag sitter vid datorn så måste jag sitta i det andra rummet. Det måste jag när vi jobbar på mina böcker och så med, för då sitter vi vid min coach dator, för den är större.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-04-14 08:27:53 följande:
    Jag brukar dra mig undan till ett annat rum, men när jag sitter vid datorn så måste jag sitta i det andra rummet. Det måste jag när vi jobbar på mina böcker och så med, för då sitter vi vid min coach dator, för den är större.
    Ok :) Du får väl berätta sen hur dagen blev
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-04-14 08:30:08 följande:
    Ok :) Du får väl berätta sen hur dagen blev
    Aye. Jag kommer nog bara sitta och skriva hela dagen. Har lite jag måste renskriva. Jag håller på att skriva om: " Dammråttornas värld", bland annat och där har jag kommit ganska långt. Lite mer än halvvägs, men det ska skrivas in på datorn med.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-04-14 08:32:27 följande:
    Aye. Jag kommer nog bara sitta och skriva hela dagen. Har lite jag måste renskriva. Jag håller på att skriva om: " Dammråttornas värld", bland annat och där har jag kommit ganska långt. Lite mer än halvvägs, men det ska skrivas in på datorn med.
    Ja, den idén kommer jag ihåg att du nämnt förut! Kul! :)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-04-14 08:33:42 följande:
    Ja, den idén kommer jag ihåg att du nämnt förut! Kul! :)
    Jo, den ska bli kul sen när den är klar. Tar ju bara sån tid att skriva på den. :s. Men den är rätt kul faktiskt! Ska lägga ut den på BoD sen. .
  • Freddie K

Då drar vi igång påskfirandet! Fram med den stora groggen och jordgubbstårtan! .

• Freddie K
    Freddie K skrev 2022-04-14 17:06:20 följande:

Då drar vi igång påskfirandet! Fram med den stora groggen och jordgubbstårtan! .

Jag kom på att jag inte dricker och sötsaker får jag inte äta. Skäms. Hur firar man påsk då? 
  • Freddie K
    Freddie K skrev 2022-04-14 17:07:53 följande:
    Jag kom på att jag inte dricker och sötsaker får jag inte äta. Skäms. Hur firar man påsk då? 
    Då ska jag inte bli tillsammans med en söt alkis. *Skrattar*.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.