Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Ta-da!

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-07 15:48:02 följande:
    Ok, det blev en kopp iaf... Tänkte testa med dubbelt så mkt pulver och se om det ger nån effekt.

Idag har jag tvättat fyra maskiner och haft lite spadag för mig själv med både fotbad och hårklippning :) Känns fräscht!

Hur var din dag?
    Hihi, ok, men det låter bra.

Min dag har varit produktiv. Har kollat mer på tryckeriet och så. Nu är jag helt slut!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-07 16:22:55 följande:
    Det verkar som vi båda två haft fullt upp! :)
    Jo, verkligen, men det är väl bra på ett sätt? . Imorgon ska jag börja på technoversionen av Do-re-mi. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-07 16:33:01 följande:
    Absolut! :) Imorgon ska jag ta tag i att starta eget företag, vet inte om det är enklast online eller via blankett. Ska kolla mina anteckningar kring det.

Den vill vi höra sen! 
    Oj, det är ett stort steg. Det kommer nog gå bra. 

Jo, det ska bli kul att göra den låten! .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-07 16:44:27 följande:
    Det tror jag med :) På ett sätt. Men svårt att veta hur man ska kunna nå ut och faktiskt också få kunder. Marknadsföring online ofc men annars känns det lite som lite tur också. Kommer så klart att konkurrera prismässigt med de redan etablerade.
    Jo, men det kommer gå bra. Du är ju väldigt driftig så. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-07 17:02:07 följande:
    Tack! :) Jag hoppas iaf på att få några kunder innan året är slut, det vore kul med minst 1-2 per månad. Det lär ju bli rätt långa texter att gå igenom isf.
    Jo, Det kanske det blir, men det är väl bra på ett sätt? .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-07 17:09:25 följande:
    Ja jag behöver inte ha fullt upp :) Beroende på vilken slags tjänst folk köper är det också skillnad i arbetsbörda. Om någon vill att jag läser en hel bok och analyserar karaktärer, dramaturgisk kurva etc är det ju jobbigare än att bara korrekturläsa språkmässigt.
    Jo, det är ju sant, men det måste vara kul att äntligen få komma igång med det. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-07 17:32:44 följande:
    Jo men det blir det! :) Sen måste jag ha en webbsida, antagligen blir det en gratisvariant till att börja med.
    Jo, men allt det där kommer ordna sig, fast det är ju mycket att göra i början. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-07 18:03:52 följande:
    Jo men så är det nog :) 
    Känns som att vi båda har stora projekt på gång nu. . Fast ditt projekt kanske är lite mer livsomvälvande än mitt, men det är ändå kul att vi båda har kommit igång med något nu. .
  • Freddie K

BTW, Morty. Om du vill ha lite gratisreklam så kan jag nog hjälpa dig med det genom att skriva en liten notis i vår tidning som vi ger ut var tredje månad och når 1000 medlemmar. .

Svar på tråden Här är vi alla vänner.