Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Jag tänkte bara till exempel om man jämförde med hantverkare. De tar ju betalt för själva arbetet och ju längre tid det tar desto dyrare tenderar det till att bli?

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-12 11:43:33 följande:
    Jo men det är annat, det är en tjänst som utförs på plats där det är inbyggt att tidsåtgången är okänd. Att skriva en bok är inte en tjänst utan just en produkt som du säger. När du handlar i affären betalar du t ex utifrån kvalitet och inte hur stor arbetsinsats som ligger bakom.
    Ok, då förstår jag. Sorry, men jag känner mig inte så smart idag. :s.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-12 12:13:23 följande:
    Aha, ja man har såna dagar också.
    Jo, man har ju det. Jag brukar känna mig ganska smart i alla fall, men inte idag.
  • Freddie K

Nej, det blev fel. :s. Jag är lika smart som jag är snygg ska det ju naturligtvis vara, haha.

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-12 16:45:44 följande:
    Haha! :D 
    Livet är inte lätt alltid, haha!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-12 17:01:19 följande:
    Det är då sant det ;)
    Hur har du haft det idag då? .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-12 21:29:27 följande:
    Helt ok! :) Lekpark med sonen på fm och grilla korv ute i skogen på em. Det var helt dråpligt haha :D Tog med "grillpinnar" hemifrån, alldeles för korta. Korvarna blev inte tillräckligt varma eftersom man inte kunde hålla dem nära elden så länge som behövdes x) Och sen när vi precis fått i oss varsin korv började det regna, lite grann, sen slutade det så vi tittade på sjön som var i närheten och sen började det vräka ner riktigt! Vi var helt genomblöta när vi kom till bilen, sonen hade en extra tröja som skydd och min extra tröja låg i en påse som tur var för den jag hade annars var helt dyngsur. Men så himla roligt vi hade :D
    Det låter som en heldag och rätt mysigt ändå. .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.