• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Ok, häng med nu i ett resonemang jag har. Ginger, kallas ju en i Spice Girls, right? Men pepparkaka är väl ingen krydda? Jag vet, Ginger betyder ju ingefära, men då kommer mitt nästa conondrum: Varför heter pepparkaka just pepparkaka, om det inte är någon ingefära, som jag vet om i alla fall, i det? Pepparkaka heter ju gingerbread på engelska, eller hur? Hängde ni med hur jag tänker?

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-07-01 17:17:41 följande:
    Hahahaha!! xD Jaha, lägg ut videon här då.
    Du bad om det! Skyll dig själv!

• Freddie K

Pinsamt om någon kollar min sökhistorik och så Kommer Spice Girls upp likosm.

• Freddie K

Morty: Ge mig något annat att lyssna på. Jag måste jämna ut lufttrycket i öronen! Foten i munnen

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-07-01 17:31:08 följande:

Morty: Ge mig något annat att lyssna på. Jag måste jämna ut lufttrycket i öronen! Foten i munnen

Sonen valde denna, håll till godo ;)

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-07-01 17:43:31 följande:
    Sonen valde denna, håll till godo ;)
    Han har bra musiksmak, även om det inte riktigt är min musiksmak, men vi kör på det! .
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-07-01 17:19:04 följande:

Ok, häng med nu i ett resonemang jag har. Ginger, kallas ju en i Spice Girls, right? Men pepparkaka är väl ingen krydda? Jag vet, Ginger betyder ju ingefära, men då kommer mitt nästa conondrum: Varför heter pepparkaka just pepparkaka, om det inte är någon ingefära, som jag vet om i alla fall, i det? Pepparkaka heter ju gingerbread på engelska, eller hur? Hängde ni med hur jag tänker?

Jodå, det är ingefära i pepparkakor :)
  • Cinnamonbun
    Freddie K skrev 2022-07-01 17:19:04 följande:

De hade dålig koll. Om det var en krydda överhuvudtaget som smakade ja men då var det peppat!!!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-07-01 17:45:45 följande:
    Jodå, det är ingefära i pepparkakor :)
    Jaha, det visste inte jag. :s.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.