• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Anonym (thelounger.se)

Jag har sett klart på alla star trek serier och filmer. Startade för ett år sedan och bestämde mig att se på allt som har släppts under star trek franchisen, från starten av seriern på 60-talet fram till senaste serien och avsnittet på Star Trek Discovery.

Nördigt på högsta nivån, och extrem nöjd trekkie! live long and prosper Cool

Ville skriva av mig och kanske hitta en nördig vän som också är en trekkie

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-07-07 17:50:07 följande:
    Hmm, ja lite underligt uttryck kanske. Att man liksom har sålt sitt hjärta till den personen? Men det blir ju fel hur man än säger där. Köpt låter mer positivt. Men båda är konstiga.

Har sett två bra filmer två dagar i sträck! :) Chéri och Strictly ballroom.
    Hehe, jo, det gör väl det. :-P.

Ok, inga filmer jag känner igen. 
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Wow, vad grym min berättelse:"Mentalsjukhuset" blir! Jag känner på mig att det är mitt nästa mästerverk! Den är dock lite bisarr, men jag är inne i en sån period nu. Skäms

• Mortiscia80
    Anonym (thelounger.se) skrev 2022-07-08 00:50:30 följande:

Jag har sett klart på alla star trek serier och filmer. Startade för ett år sedan och bestämde mig att se på allt som har släppts under star trek franchisen, från starten av seriern på 60-talet fram till senaste serien och avsnittet på Star Trek Discovery.

Nördigt på högsta nivån, och extrem nöjd trekkie! live long and prosper Cool

Ville skriva av mig och kanske hitta en nördig vän som också är en trekkie

Wow, vilken upplevelse det måste ha varit :D 
  • Freddie K

Göttans bananer! Nu har jag ledigt i en vecka! .

• Freddie K
    Freddie K skrev 2022-07-08 14:44:10 följande:

Nu korkar vi upp Morty! .

Oj, jag glömde ett kommatecken! Skäms
  • Freddie K

Ett utdrag från:" Mentalsjukhuset". 

Vad stod det på tröjan? "Tillhör Skogsängens mentalsjukhus". Är det mig eller kläderna de äger? Jaja, om kläderna fick för sig att rymma så kommer de ju alltid hem igen. Jag skrattade för mig själv. 

• Anonym (Allmighty Torsten)

To think like a mad man, you must be a genius! Am I the mad man or a genius?

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-07-08 14:44:10 följande:

Nu korkar vi upp Morty! .

HAHA!! xD Jag är iaf glad att du förstår hur man använder skiljetecken så du är förlåten för den här gången ;)
Svar på tråden Här är vi alla vänner.