• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-08-29 15:58:55 följande:

Jag sitter och sorterar mina texter, vilket är ett heltidsjobb. Skäms. Då hittade jag ett program med samplingar av Leifi Plomeros. Rätt kul, faktiskt, men vad ska jag med det till?

Känner lite samma när jag kollar vilket digitalt skräp man samlar på. Som en liten hamster! Bokmärken, bilder, suck....
  • Freddie K
    Antigone skrev 2022-08-29 20:50:58 följande:
    Vet precis hur det kan vara! Men se det från den ljusa sidan. Om du har så många texter du behöver sortera, så innebär det att du har varit väldigt kreativ och flitig Glad
    Jo, det är ju sant. Tänkte inte så. .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-08-29 20:57:49 följande:
    Känner lite samma när jag kollar vilket digitalt skräp man samlar på. Som en liten hamster! Bokmärken, bilder, suck....
    Jo, det har blivit en hel del faktiskt.
  • Freddie K

Jag har kommit upp i 1000 texter än så länge och jag är inte färdig! Skäms

• Freddie K

Jag fick precis en liten utskällning av min föreståndare! Eller ja, utskällning och utskällning. Han uttryckte sin oro för att jag inte har varit på jobbet på ett tag, men jag förklarade för honom att jag har varit hemma så att jag kan sortera mina texter. Det hade han väl viss förståelse för. Vi ska koncentrera oss på bokmässan nu och se om jag hinner vara med där i år. .

• Antigone
    Freddie K skrev 2022-08-30 13:53:31 följande:

Jag fick precis en liten utskällning av min föreståndare! Eller ja, utskällning och utskällning. Han uttryckte sin oro för att jag inte har varit på jobbet på ett tag, men jag förklarade för honom att jag har varit hemma så att jag kan sortera mina texter. Det hade han väl viss förståelse för. Vi ska koncentrera oss på bokmässan nu och se om jag hinner vara med där i år. .

Ja, så kan det gå om man har så många texter att sortera Glad Lycka till med bokmässan!
  • Freddie K
    Antigone skrev 2022-08-31 18:06:46 följande:
    Ja, så kan det gå om man har så många texter att sortera Glad Lycka till med bokmässan!
    Jo, det kan ju det! Tack så mycket! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Här är vi alla vänner.