• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Ah, man skulle anställa någon att sortera allt mitt material, men då får jag väl det inte som jag vill ha det!

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (Allmighty Torsten)
    Freddie K skrev 2022-09-03 12:53:58 följande:

Wich bees make milk? Boobies! Tungan ute

Oh my god! You are killing me, dude! Skrikandes
  • Freddie K

Snurrar upp den på läktarn en efter en. Hör korvgubben fråga:"Ketchup på den?" Ylar!

• Freddie K

Man är då ganska tuff om man lyssnar på Markoolio och inte gör det ironiskt. *Tycka*. Tungan ute

• Antigone

Mortiscia80: Det låter bra! Och ja, det är verkligen helt okej och absolut nödvändigt ibland för att ens kunna njuta av livet Glad Tack för omtanken! Nu mår jag mycket bättre. Igår kände jag mig som en mumie, för jag var tvungen att ligga helt stilla (för att inte må illa) och var i princip instängd i min egen kropp. Det gick inte att läsa, skriva eller lyssna på musik. Knappt äta heller, så det blev en smal och billig dag Tungan ute

• Antigone

Kul att Torsten kikade in! Det var ett tag sedan Skrattande

Antigone skrev 2022-09-03 18:32:41 följande:

Kul att Torsten kikade in! Det var ett tag sedan Skrattande

Yuh kno' me. Me is like herpes. Me come when yuh least exoect it! Tungan ute
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2022-09-03 23:14:46 följande:
    Yuh kno' me. Me is like herpes. Me come when yuh least exoect it! Tungan ute
    *expect*
  • Antigone

Fan. Jag brände vid maten. Det får bli en rökig eftersmak ObestämdTungan ute

Svar på tråden Här är vi alla vänner.