• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-09-18 10:45:56 följande:
    Det gör du rätt i! Det är skönt att tänka på annat ibland.
    Jag hoppas att jag snart kan komma igång med mitt handarbete igen! Vet inte var jag har alla mina stickor....
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-09-18 10:52:09 följande:
    Jag hoppas att jag snart kan komma igång med mitt handarbete igen! Vet inte var jag har alla mina stickor....
    Det är ju sunt att syssla med det. . Blir det någon halsduk till Torsten då? .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-09-18 10:56:49 följande:
    Det är ju sunt att syssla med det. . Blir det någon halsduk till Torsten då? .
    Ja det är det verkligen :)

Jag hade helt glömt den! Rätt förståeligt med hur det varit senaste året förstås ;) Men det var svart och lila han gillar om jag minns rätt, eller?
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-09-18 11:03:13 följande:
    Ja det är det verkligen :)

Jag hade helt glömt den! Rätt förståeligt med hur det varit senaste året förstås ;) Men det var svart och lila han gillar om jag minns rätt, eller?
    Ja, precis! . Det är lugnt. Jag fattar att det inte är prio ett för dig. Jag bara kom att tänka på det nu.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-09-18 11:09:14 följande:
    Ja, precis! . Det är lugnt. Jag fattar att det inte är prio ett för dig. Jag bara kom att tänka på det nu.
    Ja men det kan bli ett kul projekt iaf :) Bara jag hittar mina verktyg! x) 
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-09-18 11:11:43 följande:
    Ja men det kan bli ett kul projekt iaf :) Bara jag hittar mina verktyg! x) 
    Hehe, jo, det är klart!

Nu ska jag in i duschen. BBL!
  • Ingenpsykolog

Jag ska läsa ikapp och svara senare, men kom på en sak jag tänkt fråga. Är det någon av er som hänger på svenska, eller engelska för den delen  Quora? Det känns som att ni alla skulle ha mycket att tillföra. Läser mycket där. Kommenterar ofta andras svar, men skriver sällan egna svar.

en.wikipedia.org/wiki/Quora

• Mortiscia80
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-18 13:55:06 följande:

Jag ska läsa ikapp och svara senare, men kom på en sak jag tänkt fråga. Är det någon av er som hänger på svenska, eller engelska för den delen  Quora? Det känns som att ni alla skulle ha mycket att tillföra. Läser mycket där. Kommenterar ofta andras svar, men skriver sällan egna svar.

en.wikipedia.org/wiki/Quora

Nej, jag har fått känslan att det är ett forum för Q & A snarare än chatliknande, vilket jag föredrar.
  • Antigone

Freddie K: Hoppas du känner dig mindre ensam idag! Vi känner oss alla ensamma ibland, så du får tänka att du inte är ensam om att känna så Hjärta

Svar på tråden Här är vi alla vänner.