• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Antigone

Hittade förresten en fin duk till det där magiska fikabordet, så jag lyfter lite på det självpåfyllande fatet och placerar den på bordet. Sådär ja! Nu blev det ännu mysigare härinne Solig

• Anonym (Maria)

Är det bara att hänga med på den här tråden eller har ni någon invigningsritual? :)

• Mortiscia80
    Anonym (Maria) skrev 2022-09-17 22:16:49 följande:

Är det bara att hänga med på den här tråden eller har ni någon invigningsritual? :)

Välkommen in! :) Den enda ritual vi har är att vi brukar bjuda på en virtuell kanelbulle, så varsågod :D
  • Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-09-17 22:15:20 följande:

Hittade förresten en fin duk till det där magiska fikabordet, så jag lyfter lite på det självpåfyllande fatet och placerar den på bordet. Sådär ja! Nu blev det ännu mysigare härinne Solig

Ja det blev det =)
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-17 20:54:18 följande:
    Freddie rår inte på vare sig dina välkomst-@@@ eller det magiska självuppfyllande fikabordet. Men bra att du hittade nyckeln till hans skåp ändå Tungan ute

Eftersom bordet är magiskt så fylls det på med vadsomhelst som en råkar vara sugen på just för tillfället. 
    Hehe precis! ;)

Vet inte vad jag är sugen på... Kanske brieost, kex och marmelad....
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-17 21:01:10 följande:

Just nu tittar jag på "The Lost word: Jurassic Park".

Första är så klart en klassiker men de övriga kan man gott och väl se också tycker jag :) Myskväll!

• Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-09-17 22:15:20 följande:

Åh vad fint det blev! Solig
  • Ingenpsykolog

Trevligt att du hittade hit Maria! Jag är säker på att du kommer trivas här! {#emotions_dlg.flower}
  • Freddie K

Gäsp! Jaha, då var det morgon då, om än tidig morgon.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-17 20:59:03 följande:
    Jobbig känsla med hög igenkänning. Kram
    Finns det något vi kan göra? Hjärta

Jag känner mig mindre ensam av att skriva och läsa i den här tråden.
    Nja, ni gör allt ni kan. Tack för att ni finns! {#emotions_dlg.flower}Hjärta
  • Freddie K

Du måste hoppa på ett ben i tre mil med en hink på huvudet och sen hoppa tillbaka tre mil på det andra benet! Tungan ute
  • Anonym (Allmighty Torsten)
    Freddie K skrev 2022-09-18 07:03:19 följande:
    Du måste hoppa på ett ben i tre mil med en hink på huvudet och sen hoppa tillbaka tre mil på det andra benet! Tungan ute
    Be nice, dude!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.