• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Antigone
    Mortiscia80 skrev 2022-10-16 10:36:38 följande:
    Jag skulle säga tvärtom, att någon som kan blöda i sex dagar utan att dö är mer skrämmande ;)
    Du har en poäng! Det bästa vore att stryka 3 och hålla sig till 6 dagar i skämtet 😂 Tänk att vi överlever varje månad! Det låter minst sagt skrämmande 💀
  • Antigone
    Freddie K skrev 2022-10-16 10:27:00 följande:
    Haha! Söt du är! {#emotions_dlg.flower}
    Tack! Jag copycatade dig 🐱 Brukar göra det ibland 😉
  • Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-10-16 10:40:07 följande:
    Du har en poäng! Det bästa vore att stryka 3 och hålla sig till 6 dagar i skämtet 😂 Tänk att vi överlever varje månad! Det låter minst sagt skrämmande 💀
    Mwahahahaha!! Demon
  • Freddie K

Jag har en konstig känsla i magen. Jag har haft det ett par dagar och jag vet inte vad det är!

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Antigone
    Freddie K skrev 2022-10-16 12:59:34 följande:

Jag har en konstig känsla i magen. Jag har haft det ett par dagar och jag vet inte vad det är!

Låter som mensen är på G! 😉 Men för att vara lite allvarlig, så kanske det beror på att det blir mörkare och mörkare ute? Många reagerar med att bli lite deppiga då. Fast det kanske inte var en deppig känsla du menade med en konstig känsla? 🤔
  • Antigone

Nu ska jag våga mig ut i världen igen! Hej då så länge 😅

• Freddie K
    Antigone skrev 2022-10-16 13:07:32 följande:
    Låter som mensen är på G! 😉 Men för att vara lite allvarlig, så kanske det beror på att det blir mörkare och mörkare ute? Många reagerar med att bli lite deppiga då. Fast det kanske inte var en deppig känsla du menade med en konstig känsla? 🤔
    Haha, ja, det måste det vara! Tungan ute. Jo, men lite deppig är jag och det beror nog mycket på vädret. Det är liksom en klump i magen på något sätt.
  • Freddie K

Sen närmar sig min födelsedag med och jag blir ännu mer deppig när jag tänker på att ännu ett år har gått.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.