• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-10-17 22:51:33 följande:
    Aha! Ja, när det inte är ord på ens eget språk, så omvandlar hjärnan det till någonting den känner igen. Men jag blev ändå sugen på salta kex med brieost och marmelad 😋 Jäkla Dj Torsten! Det är hans fel 🐀
    Haha ja :D Men nu blir det sieben, acht, gute Nacht, neun, zehn, schlafen gehen.
  • Antigone
    Mortiscia80 skrev 2022-10-18 00:03:39 följande:
    Haha ja :D Men nu blir det sieben, acht, gute Nacht, neun, zehn, schlafen gehen.
    Gute Nacht, gute Nacht, meine schwarze Katze! 🐱🌛 Om jag skrev något olämpligt får du klaga hos Google translate 😉
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: Jay-Z-Hard knock life.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-14 22:33:07 följande:
    Wooosh! Vilken överraskning 😮 Den här låten hade jag helt missat och håller med om att det känns som julafton 🧑?🎄 Tack för att du delade den! Japp, nu är det fredag 🥳 
    Inte konstigt att du "missat" den, då den släpptes förra veckan. Tack och lov vet en av tjejerna från hemtjänsten hur mycket jag älskar Queen, och hon gillar också dem. Hon skickade länken till den på Spotify efter att ha hört om den i en intervju som Lotta Bromé gjort med någon musikjournalist (typ).
    Vrid mobilen 90° så fungerar "tumme upp", "tumme ner", citera mm
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-14 22:34:24 följande:
    Nu är det dags att börja luska igen angående vilken emoji som inte fungerade 😉 Alltid lika spännande!
    Svaret kanske redan finns i tråden, men jag gissar på en tomte. *testing, testing* 🎅🤶🧑?🎄
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-16 10:23:05 följande:
    Tre dagar?!!! Det var snabbt överstökat 😅😵
    Säger detsamma. Tidigare blödde jag som en gris i en vecka varje månad....
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-16 10:26:15 följande:
    Under di kunskapenstree! 🍎🌳 *Ylar*.
    ...där gud skapade människans röv 😁😆
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-16 10:36:18 följande:
    Nej, men jag kollar på kurser! Jag funderar på att börja plugga igen, samtidigt som jag jobbar. Tycker om att plugga och är lite sugen på att kombinera mitt nuvarande jobb med att jobba som journalist 😄
    Vi hejar på dig! 🙌
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-16 17:25:53 följande:
    Jo, jag gör ju det.

Jag vill bara säga tack för att du finns {#emotions_dlg.flower} och för att Ingenpsykolog och Antigone finns. Ni gör mina dagar! .
    Tack för att ni alla finns, säger jag med! 🥰
Svar på tråden Här är vi alla vänner.