• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-10-16 17:43:30 följande:
    Aww vad rar du är! {#emotions_dlg.flower} Jo den här tråden är riktigt trevlig :)
    Jo, det känns bra att komma hem från jobbet och veta att ni finns där. .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Antigone
    Freddie K skrev 2022-10-16 14:00:44 följande:
    Gå inte vilse! Här regnar det som f*n nu!
    Det gjorde jag, men har hittat hem nu! 😉 Men jag säger som jag brukar säga; hellre vilse i världen, än vilse i själen. Världen var ännu ogästvänligare än jag mindes den 😱 *Motar bort några grådvärgar och drar igen dörren.* Puh! Äntligen hemma igen!
  • Antigone
    Freddie K skrev 2022-10-16 17:25:53 följande:
    Jo, jag gör ju det.

Jag vill bara säga tack för att du finns {#emotions_dlg.flower} och för att Ingenpsykolog och Antigone finns. Ni gör mina dagar! .
    Så fint sagt! {#emotions_dlg.flower} Detsamma till dig och er andra också 😊 Här har vi ett härligt litet krypin! Funderar nästan på att brodera en väggbonad med orden Välkommen in i värmen, citat från Mortiscia80, och sätta upp den på väggen här i tråden 😁
  • Freddie K
    Antigone skrev 2022-10-16 17:49:36 följande:
    Det gjorde jag, men har hittat hem nu! 😉 Men jag säger som jag brukar säga; hellre vilse i världen, än vilse i själen. Världen var ännu ogästvänligare än jag mindes den 😱 *Motar bort några grådvärgar och drar igen dörren.* Puh! Äntligen hemma igen!
    Det var bra sagt! Skönt att vara hemma igen? Jag Ska strax gå lägga mig.
  • Freddie K
    Hört från parlamentet:

Skulle du kunna döpa dig barn till "Q"? Ja, bara han inte heter Ken i efternamn. *asg*.
  • Freddie K
    Antigone skrev 2022-10-16 17:54:07 följande:
    Så fint sagt! {#emotions_dlg.flower} Detsamma till dig och er andra också 😊 Här har vi ett härligt litet krypin! Funderar nästan på att brodera en väggbonad med orden Välkommen in i värmen, citat från Mortiscia80, och sätta upp den på väggen här i tråden 😁
    Ja, gör det. . Vi har till och med en egen låt här i tråden. .
  • Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-10-16 17:54:07 följande:
    Aww, rara du då! Solig{#emotions_dlg.flower}
  • Freddie K

God natt, mina kära vänner! Ses imorgon! .

• Freddie K

All around in my hometown they try to track me down. *Ylar*

• Freddie K

Dj Torsten is playing: Mo-Do-Eins zwei polizei.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.