Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Oj då! Det låter jobbigt 😮
Själv har jag haft problem med kaffe ett bra tag, men hade som nyårslöfte att sluta med det. Kanske inte lika allvarligt, men det skapade stora problem för mig i vardagen. Jag blev ännu mer nattuggla än jag redan är. Då kan jag inte säga lycka till med provet då, om du vet att det kommer misslyckas, men jag säger bättre lycka nästa gång!
I wanna go to the movies too!
Jag ska berätta en hemlighet Eurydike. Fast alla kommer att veta om det nu. Du har skrivit underbara kommentarer i andra trådar som inte är så snälla som det du skriver här. Men då vet jag att du har ett hjärta av guld, precis som jag föreställer mig att ni andra också har.
Fajjer, har haft svårt att hitta något bra att säga, men jag läser såklart dina tankar och hoppas du får det bättre med ditt alkoholproblem.
Oj då! Det låter jobbigt 😮
Själv har jag haft problem med kaffe ett bra tag, men hade som nyårslöfte att sluta med det. Kanske inte lika allvarligt, men det skapade stora problem för mig i vardagen. Jag blev ännu mer nattuggla än jag redan är. Då kan jag inte säga lycka till med provet då, om du vet att det kommer misslyckas, men jag säger bättre lycka nästa gång!
Jag har hört rykten om att Torsten är ute på stan och skrämmer gamla kärringar och pallar äpplen och blottar sig när jag inte är hemma!
Read it on Facebook so it must be true!
Explosion i Säve-En allvarligt död.
.
För er som undrar vart Säve ligger så ligger det i Göteborg.