Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Igår satt jag och nätverkade. Tänk om mitt privatliv gick lika bra som mitt yrkesliv. Då hade jag varit kung!
Here is a little song I wrote. You might wanna sing it note for note. Don't worry. Be happy. *Ylar*.

Jag har heller aldrig gillar öl, varken som dryck för smakens skull eller för att bli berusad. Inte för att jag dricker alkohol längre, det var många många år sedan, men när vi ville bli berusad dracks det sprit och vin. Det smakade bättre och behövdes mycket mindre mängder. Öl har sina anhängare förstås, men både det och vörtbröd har en väldigt säregen smak.
Alkohol, detta ständiga gissel!
Jag sitter på en spårvagn någonstans och drömmer om dig. Om du inte fanns, vad hade det blivit av mig.
Jag tänker på tiden som har varit och vad som ska bli. Hade det varit så farligt om det hade blivit vi?