Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Mortiscia80 skrev 2021-11-17 10:24:06 följande:
    Bra fråga! Städa behövs alltid ifall man inte har nåt att göra iaf... Känner inte för det men man vill ju få ordning hemma också. Det är liksom inte bara vardagsstädningen utan mer att vissa saker behöver organisera.
    Ok, det låter som att du har en heldag framför dig? Jag ska iväg nu och ta lite prover, men är tillbaka sen igen. .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-18 09:09:03 följande:
    Yey! :D Jag kom på imorse att du skulle lägga ut filmen på Torsten också så vi får se :)
    Ja, jag ska göra det. Kanske nästa vecka. Har haft fokus på boken nu. :s.
  • Freddie K

Go morron, go morron, go morron. Vem e de ja tjötar med? .

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-19 07:39:21 följande:
    Ja men god morgon :D Frukost på g här, har legat vaken sedan 4 och snart ska sonen till fsk.
    Oj, så tidigt? :s. Ja, frukost måste man ju äta. Skönt att sonen är frisk igen. Hur är det med gubben?
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-19 07:47:08 följande:
    Ja jag vet inte vad det var... Låg och vred mig i två timmar och sen tyckte sonen att det var dags att kliva upp, så det var lika bra att göra det.

Jodå, båda två är pigga nu! :) Skönt för mig också att kunna slappna av och få avlastning emellanåt.
    Jo, det kan bli så ibland. jag vaknade själv 02:30 och kände mig pigg som en mört, men jag hade ingen lust att gå upp då så jag tvingade mig själv till att somna igen. :s.

Vad skönt! Hoppas ni får vara friska länge nu då. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-19 07:57:38 följande:
    Jag brukar ligga och tänka på små historier men det hjälpte inte den här gången...

Ja, håll tummarna för det går förkylningar också på fsk!
    Det brukar jag med göra! :s. Brukar komma på så mycket skoj på kvällarna. Jag förstår inte riktigt varför det är så, men...

Aha, jag håller både tummar och tår! 
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-19 08:00:28 följande:
    Och dagen efter är det oftast puts väck! Är inte det bra synd...

Tack :)
    Jo, det är ju oftast det. Det är väldigt synd!
  • Freddie K

Jag vill ha varm choklad! Har liksom tröttnat på kaffe nu. :s. Finns det att köpa såna påsar som man blandar med vatten istället för mjölk?

Svar på tråden Här är vi alla vänner.