Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Mortiscia80 skrev 2021-11-16 08:39:21 följande:
    Ja, det är ju en stor vinst i sig! :)
    Jo, det är ju det, sen har vi ju några mallar färdiga så det kommer spara tid med. .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Idag känns det lite bättre. Vi kollade upp hur lång tid det tar för att boken ska bli publicerad och det skulle ta 2-3 veckor, men nu vet vi i alla fall. .

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-16 15:33:09 följande:
    Ok! :) Skönt att det går framåt och att du är lite gladare.
    Jo, verkligen. . Hur har du haft det idag då? .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-16 16:29:02 följande:
    Lugnt och skönt! Fått en del gjort hemma igen. Inte kommit igång med den stickade mössan, jag tror att jag ska göra nåt annat av det garnet istället.
    Ok, men det låter skönt. . Jag är helt slut idag. :s. Var på fotvården förut, men jag har kvar alla tår. Imorgon ska jag ta lite prover. Det ser jag inte fram emot. :s.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-16 17:03:45 följande:
    Vilken tur då ;) Antar att du ska bli stucken då? Det går ju rätt fort som tur är, jag brukar låta bli att titta när de gör det.
    Jo, det går nog rätt fort. Ska till läkaren veckan efter och han lär klaga på mina värden.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-17 08:39:52 följande:
    Då kan han väl skaffa egna då om dina inte duger! :D Är det nåt särskilt de ska kolla efter eller mer allmänt?
    Haha, ja, precis! Det är min diabetes som ska kollas. Jag gör det en gång per år, men jag har inte haft metformin på ett tag så de värdena kommer nog vara höga, sen kommer nog blodtrycket vara högt med, men det får jag ta.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-17 08:39:52 följande:
    Då kan han väl skaffa egna då om dina inte duger! :D Är det nåt särskilt de ska kolla efter eller mer allmänt?
    Pulsen kommer vara hög med, men det är den jämnt. Jag har en vilopuls på 90-105. :s.
  • Freddie K
    Freddie K skrev 2021-11-17 08:46:46 följande:
    Pulsen kommer vara hög med, men det är den jämnt. Jag har en vilopuls på 90-105. :s.
    *jämt*
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-17 08:48:04 följande:
    Samma här, min vilopuls är också hög, ungefär 90+. Har hört att det kan bero på dålig kondition.
    Jo, det kan det göra, sen har ju jag ADHD och högt blodtryck, så det kan väl bero lite på det med. :s.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-17 09:01:14 följande:
    Aha, ja jag kan inte tillräckligt om kroppens system för att veta om blodtrycket kan påverka. Jag har normalt och har förut haft lite lågt blodtryck snarare. Fast det kan säkert hänga ihop.
    Jo, det kan väl göra det. Vad händer idag då? .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.