• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • EmilijaPetrosiunaite
    Freddie K skrev 2023-03-21 05:36:26 följande:
    Du ser, du är omtyckt i tråden. Det är inte bara jag som tycker om dig. .

BTW: Vi har nog lite olika musiksmak. :-P.
    Det är ömsesidigt!

Upplevelserna av musik är subjektiva, därför är det svårt att rekommendera något  om man inte känner till varandras musiksmak ganska väl.
  • EmilijaPetrosiunaite
    Polyrytm skrev 2023-03-21 16:04:28 följande:
    Själv har vi 3 st tuppar som börjar joddla vid 5-snåret. Som en dysfunktionell orkester.
    Har ni höns också? Både tuppar och höns är mysiga och rogivande.
  • Anonym (Nytt alias?)

Polyrytms tuppar påminner mig om kackel. Kackel kan låta som musik om man lyssnar noga. Peace and love passar som soundtrack i tråden, och kanelbullar är gott. Jag tyckte verkligen om ditt visdomsord Freddie, att leva upp till det är en annan femma! 

• Eurydike
    Carolatom07 skrev 2023-03-21 16:40:51 följande:

En låt som passar bra i den här tråden. Peace & love.

Den passar verkligen bra! 🤩

Här får du en kanelbulle! Som Freddie K skrev brukar vi bjuda nya vänner i tråden på det, men på sista tiden har vi varit lite glömska. Den här bullen är i alla fall alldeles nybakad, varm och kaneldoftande. För jag tror inte att du har fått någon förut? I så fall får du två 😋@
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-03-21 21:07:02 följande:
    😂😂😂

My Pippi-dansen kanske vore något nästa gång jag går ut och dansar! 🤩💃🐔 Han var bra på att joddla!
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2023-03-21 21:10:49 följande:
    😂😂😂

My Pippi-dansen kanske vore något nästa gång jag går ut och dansar! 🤩💃🐔 Han var bra på att joddla!
    Ja man blir liksom glad ändå mitt i knaset :D
  • Anonym (Nytt alias?)

Tack, Mortiscia80, för att du bevisar att det alltid finns liv runt hörnet. Japanska joddlare i sjuttioårsåldern, verksamma i Tyskland, kan inte vara en stor grupp.

• Mortiscia80
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-21 21:20:26 följande:

Tack, Mortiscia80, för att du bevisar att det alltid finns liv runt hörnet. Japanska joddlare i sjuttioårsåldern, verksamma i Tyskland, kan inte vara en stor grupp.

Haha ja varsågod :D Alltid kan det tillföra något positivt!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.