• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Polyrytm
    Eurydike skrev 2023-03-19 16:58:00 följande:

Hoppas ni haft en fin helg här i tråden! Själv har jag sovit ut ordentligt. Idag sov jag till halv tolv och det behövde jag verkligen. Sedan har jag varit ute på en cykeltur och hittat årets första Tussilago. Nu ska jag städa och träna 🌸💪

Så härligt med vårtecken. 🌻
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-03-19 17:12:13 följande:
    Haha vilken maratonsovning :D Helgen har gått åt till.... i princip ingenting. Har haft vab större delen av veckan, det är först idag som jag fått några timmar själv och har bara slösat bort den tiden, mest för att jag inte ens vet vad jag borde, behöver eller ska göra. Allt är ett enda kaos just nu och jag vet inte i vilken ände jag ska börja nysta upp saker och ting :s
    Ja, haha 😂 Ibland är man tröttare än annars. Morgonen har alltid varit min bästa tid att sova. På fredagen var jag hundvakt tidigt och somnade kl 4 och klev upp kl 5, så jag hade nog sömnbrist. Det låter tufft med vab plus ett enda kaos! Mitt tips är att skriva en lista i prioritetsordning och börja bocka av den, men det är ju iofs svårt om du inte vet i vilken ände du ska börja 🤔 Själv har jag lagt in en extra städa och göra tråkiga saker som måste göras dag. Det är inspirerat av dig och din strävan efter att skapa bättre rutiner!
  • Eurydike
    Polyrytm skrev 2023-03-19 19:55:40 följande:
    Så härligt med vårtecken. 🌻
    Verkligen! Tussilagon blommar tidigt på samma ställe varje år, så jag håller alltid utkik efter dem där 🌻🌼🌻🌼
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2023-03-19 21:57:30 följande:
    Ja, haha 😂 Ibland är man tröttare än annars. Morgonen har alltid varit min bästa tid att sova. På fredagen var jag hundvakt tidigt och somnade kl 4 och klev upp kl 5, så jag hade nog sömnbrist. Det låter tufft med vab plus ett enda kaos! Mitt tips är att skriva en lista i prioritetsordning och börja bocka av den, men det är ju iofs svårt om du inte vet i vilken ände du ska börja 🤔 Själv har jag lagt in en extra städa och göra tråkiga saker som måste göras dag. Det är inspirerat av dig och din strävan efter att skapa bättre rutiner!
    Jo jag gjorde en sådan lista i början av veckan... Jag skickar pm sedan med lite fler detaljer. Men så himla bra att du planerar in saker :D Enda sättet att bli av med sina sysslor är att faktiskt utföra dem haha!
  • Freddie K

Vad är det för mening med att gå upp mitt i natten? Foten i munnen

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Polyrytm
    Freddie K skrev 2023-03-20 05:27:16 följande:

Vad är det för mening med att gå upp mitt i natten? Foten i munnen

Kissnödig?😊
  • Freddie K
    Polyrytm skrev 2023-03-20 06:53:12 följande:
    Kissnödig?😊
    Nej. Jag vaknar alltid tidigt. Idag vaknade jag klockan 04:00. Skäms
  • Polyrytm
    Eurydike skrev 2023-03-19 21:59:55 följande:
    Verkligen! Tussilagon blommar tidigt på samma ställe varje år, så jag håller alltid utkik efter dem där 🌻🌼🌻🌼
    Tussilago är söta. Mitt favoritvårtecken är nog ändå Talgoxens sång.

Våren är magisk ungefär fram till myggen kommer.
  • Freddie K

Jag fick precis ett sms från tandvården." Tack för ditt besök hos tandvården", stod det. Det var ju lite gulligt.

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2023-03-20 11:22:52 följande:

Jag fick precis ett sms från tandvården." Tack för ditt besök hos tandvården", stod det. Det var ju lite gulligt.

Haha :D Hade du varit dit då?
Svar på tråden Här är vi alla vänner.