• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Anonym (Trevlig)

Håller på bli vansinnig på min padda för den tappar kontakten  med nätet hela tiden 

• Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-04-03 21:01:05 följande:

Håller på bli vansinnig på min padda för den tappar kontakten  med nätet hela tiden 

Trist när det blir så! Förstår att du håller på att bli vansinnig. Hoppas det löser sig 🐸
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-04-03 22:23:01 följande:
    Trist när det blir så! Förstår att du håller på att bli vansinnig. Hoppas det löser sig 🐸
    Jag har kört underhåll på paddan nu och uppdaterat den så nu kanske den funkar bättre och gör den inte det då kastar jag ut den genom fönstret  och köper en ny padda i morgon🙂 
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-04-03 22:52:18 följande:
    Jag har kört underhåll på paddan nu och uppdaterat den så nu kanske den funkar bättre och gör den inte det då kastar jag ut den genom fönstret  och köper en ny padda i morgon🙂 
    Haha 😂 Det låter som en bra plan! Men jag håller tummarna för att den funkar bättre nu, så du slipper kast ut den genom fönstret. Och om du gör det, glöm inte att öppna fönstret först bara, annars blir det en dyr historia 😉
  • Freddie K

Nu har jag ledigt en vecka. Skönt! Glad

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Jag har tråkigt så jag tänkte köra lite stand up. Tänk på att en del går förlorat när man skriver i text. Here we go.

• Freddie K

Jag har ett favoritord i det svenska språket och det är "miffo". Det låter så jäkla gött på något sätt. "Öh, ditt miffo. Kom hit!" Visst låter det ändå lite gött? Ett ord som jag dock har svårt för det är ordet "fjortis". Ni vet såna som blir fulla på en halv lättöl och bara springer runt och skriker: " Emma, jag älskar dig! Du är min bästis!" Tårarna flödar och snoret flödar. Hade jag fått välja så hade jag hellre varit ett miffo än en fjortis. Vad säger ni? Tungan ute

• Freddie K

Jag vill bara passa på att säga att jag är schizofren. Jag har inte fått den diagnosen, men min andra personlighet sa det.

Skämt åsido. Man ska inte skämta om schizofrena. De kan bli arga då. Foten i munnen

• Eurydike
    Freddie K skrev 2023-04-04 06:37:10 följande:

Nu har jag ledigt en vecka. Skönt! Glad

Det låter härligt! 🤩 Själv ska jag ha långhelg från torsdag till tisdag. Tror jag ska försöka ha picknick, grilla utomhus, gå på utställningar och kanske, kanske ta ett vårdopp om andan faller på 🌭🎨🐳
Svar på tråden Här är vi alla vänner.