Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Håller på bli vansinnig på min padda för den tappar kontakten med nätet hela tiden
Håller på bli vansinnig på min padda för den tappar kontakten med nätet hela tiden
I got the blues, man!
Nu har jag ledigt en vecka. Skönt! 
Jag har tråkigt så jag tänkte köra lite stand up. Tänk på att en del går förlorat när man skriver i text. Here we go.
Jag har ett favoritord i det svenska språket och det är "miffo". Det låter så jäkla gött på något sätt. "Öh, ditt miffo. Kom hit!" Visst låter det ändå lite gött? Ett ord som jag dock har svårt för det är ordet "fjortis". Ni vet såna som blir fulla på en halv lättöl och bara springer runt och skriker: " Emma, jag älskar dig! Du är min bästis!" Tårarna flödar och snoret flödar. Hade jag fått välja så hade jag hellre varit ett miffo än en fjortis. Vad säger ni? 
Jag vill bara passa på att säga att jag är schizofren. Jag har inte fått den diagnosen, men min andra personlighet sa det.
Skämt åsido. Man ska inte skämta om schizofrena. De kan bli arga då. 
Nu har jag ledigt en vecka. Skönt!