• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Sedlighetsbestyrinnan skrev 2023-04-01 14:59:18 följande:

*larvar in i tråden*

Är Ni mina nya nätvänner, åtminstone tillfälligt?Kaffe

Självklart. Välkommen till oss. Ta en kanelbulle. Glad
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Sedlighetsbestyrinnan
    Freddie K skrev 2023-04-01 15:00:19 följande:
    Självklart. Välkommen till oss. Ta en kanelbulle. Glad
    Tack för Ditt inlägg och bulle! Det har blivit några fastlagsbullar under säsongen, men jag är inte den som tackar nej till gott tilltugg. Jag hoppas att Du, liksom jag, har fått njuta av lite sol i dag.
  • Freddie K
    Sedlighetsbestyrinnan skrev 2023-04-01 15:05:13 följande:
    Tack för Ditt inlägg och bulle! Det har blivit några fastlagsbullar under säsongen, men jag är inte den som tackar nej till gott tilltugg. Jag hoppas att Du, liksom jag, har fått njuta av lite sol i dag.
    Jo, här har det varit soligt, men jag har faktiskt inte varit ute idag? Skäms
  • Freddie K
    Freddie K skrev 2023-04-01 15:06:36 följande:
    Oj, det blev ett frågetecken. Pinsamt.
  • Sedlighetsbestyrinnan
    Freddie K skrev 2023-04-01 15:06:36 följande:
    Det hinner säkert Du med när tillfälle gives. Jag var vid havet förut och det var kallt men jag har förmånen att bo på en relativt solig plats. Solig Får man fråga vad Du har ägnat Dig åt i dag?
  • Freddie K
    Sedlighetsbestyrinnan skrev 2023-04-01 15:13:05 följande:
    Det hinner säkert Du med när tillfälle gives. Jag var vid havet förut och det var kallt men jag har förmånen att bo på en relativt solig plats. Solig Får man fråga vad Du har ägnat Dig åt i dag?
    Vad mysigt. Jag har en bit till havet. Inte så långt egentligen. Kanske en halvtimme bara. Idag har jag suttit och sorterat mina texter. Vad har du gjort idag? Glad
  • Anonym (Allmighty Torsten)
    Sedlighetsbestyrinnan skrev 2023-04-01 15:13:05 följande:
    *Sniff, sniff*. You smell like strawberries. Me like! Oskyldig
  • Sedlighetsbestyrinnan
    Freddie K skrev 2023-04-01 15:14:31 följande:
    Vad mysigt. Jag har en bit till havet. Inte så långt egentligen. Kanske en halvtimme bara. Idag har jag suttit och sorterat mina texter. Vad har du gjort idag? Glad
    Då är det relativt nära. Förhoppningsvis givande och säkert behöver man katalogisera ibland för att hålla i ordning. Jag har varit ute och egentligen inte gjort något nyttigt, slöat mest, men jag skall väl ta tag i väntande lördagsbestyr. 
  • Freddie K
    Sedlighetsbestyrinnan skrev 2023-04-01 15:22:34 följande:
    Då är det relativt nära. Förhoppningsvis givande och säkert behöver man katalogisera ibland för att hålla i ordning. Jag har varit ute och egentligen inte gjort något nyttigt, slöat mest, men jag skall väl ta tag i väntande lördagsbestyr. 
    Jo, så är det ju och jag blir aldrig färdig, men jag tycker sånt är roligt. Kan sitta i flera timmar i sträck med det. 
  • Sedlighetsbestyrinnan
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2023-04-01 15:20:40 följande:
    *Sniff, sniff*. You smell like strawberries. Me like! Oskyldig
    Att min parfym luktar jordgubbar hade jag ingen aning om...! Tack för Din åsikt, då vet jag att den passar väl till midsommar!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.