• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Aniiee

Chag Sameach!

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee
    Carolatom07 skrev 2023-04-05 19:20:22 följande:

Någon som minns debattforumet på Passagen, som stängdes ner runt 2013? Det var ganska högt i tak iom att moderatorerna var ganska frånvarande, men där fanns en del udda typer som var roliga att diskutera med. De hade ju även ett brett urval av diskussionsämnen. Jag hade även en blogg på portalen mellan 2007-2010 som hade många läsare.

Lite vagt. Jag använde inte passagen, men den fanns där så att säga. 
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2023-04-05 15:49:16 följande:

Nu ska jag göra som Ronja Rövdotter och ta mig ett vårskrik. 

Om jag skulle testa det idag hade jag nog mest låtit dom en nazgul från Sagan om ringen. 
  • Anonym (Trevlig)
    Carolatom07 skrev 2023-04-05 19:20:22 följande:

Någon som minns debattforumet på Passagen, som stängdes ner runt 2013? Det var ganska högt i tak iom att moderatorerna var ganska frånvarande, men där fanns en del udda typer som var roliga att diskutera med. De hade ju även ett brett urval av diskussionsämnen. Jag hade även en blogg på portalen mellan 2007-2010 som hade många läsare.

Jag var medlem på passagen ända in i slutet så jag kommer ihåg debattforumet och chatten. Debattforumet låg nere att tag för att sedan återkomma igen  
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-04-05 16:09:13 följande:

BTW: Någon som kan låna mig lite ost? Det är så tråkigt att äta mackisar utan ost!

Ta för dig bara! Vi har alla ostar 😋

*Skjuter fram ostbrickan på det självpåfyllande buffébordet.*

Värre var det i den här ostbutiken 🧀

">

• Anonym (Trevlig)

BTW: Någon som kan låna mig lite ost? Det är så tråkigt att äta mackisar utan ost!

Jag har Hushållsost hemma så jag skickar över en bit till dig 🧀
  • Carolatom07
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-04-05 20:19:04 följande:
    Jag var medlem på passagen ända in i slutet så jag kommer ihåg debattforumet och chatten. Debattforumet låg nere att tag för att sedan återkomma igen  
    Det (debattforumet) lades ner helt runt 2013 och sedan blev Passagen endast en reklamsajt,

Vet, då jag var aktiv i några diskussioner i slutet och så poff, en dag så gick det inte att komma in på forumet.

• Anonym (Trevlig)
    Carolatom07 skrev 2023-04-05 20:48:08 följande:
    Det (debattforumet) lades ner helt runt 2013 och sedan blev Passagen endast en reklamsajt,

Vet, då jag var aktiv i några diskussioner i slutet och så poff, en dag så gick det inte att komma in på forumet.
    Debatten följde ju med in på reklam sajten innan man tog ner den helt.
    Jag var mest aktiv på passagen Alias så du kanske tittade in i mitt krypin nån gång  
  • Aniiee

Någon har moddat in Pedro Pascal i PC - porten av TLOU. Det tog inte ens 2 veckor. Är jag förvånad? Nej. Inte ett dugg. Jag älskar mod-scenen. 

• Mortiscia80

Jag har faktiskt unnat mig att köpa ost idag :) Det är inte ofta numera!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.