• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Anonym (Trevlig)
    Mortiscia80 skrev 2023-04-05 22:25:25 följande:
    Haha :D Jag hittade morsans gamla Nokia härom dagen! Den har säkert 15-20 år på nacken. Funkar gör den säkert också x)
    Riktigt så gammal är inte min mobil.
    Hittade en Sony Ericsson med knappar i en låda och den funkar säkert men den platsar ju in på medeltidsmuseet  
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-04-06 20:02:10 följande:

Jag började påsken i tisdags =p

Jag är sugen på pizza.... 

Jaså? Härligt att tjuvstarta lite, men då har du kanske firat färdigt nu eftersom du är sugen på pizza? 🐣🍕
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-04-06 19:55:47 följande:

🐰🌸🐣🥳 GLAD PÅSK! 🥳🐣🌸🐰

Tack detsamma 🐣🐥🏵️🥚
  • Meddelande borttaget
  • Eurydike
    Finalisa01 skrev 2023-04-06 20:06:20 följande:

Den här tråden är så jävla tragisk alltså. Kanske dags att skaffa lite vänner på riktigt istället för att få en massa fejkade ryggdunk av andra misslyckade människor ?? Drömmer

Välkommen kära du! Det är bara att slå dig ner och känna dig som hemma. Ta rejält med godis ur vårt påskägg, så blir du lika söt och snäll som oss 🍭🍫🍬 Skaffa vänner på riktigt? Hur menar du då? Är vi inte riktiga människor här i tråden? 🤔 Annars då? Du åker till Blåkulla i natt förstår jag? 🧙
  • Anonym (Nytt alias?)
    Eurydike skrev 2023-04-06 20:12:06 följande:
    Välkommen kära du! Det är bara att slå dig ner och känna dig som hemma. Ta rejält med godis ur vårt påskägg, så blir du lika söt och snäll som oss 🍭🍫🍬 Skaffa vänner på riktigt? Hur menar du då? Är vi inte riktiga människor här i tråden? 🤔 Annars då? Du åker till Blåkulla i natt förstår jag? 🧙
    Jag har putsat kvasten och fyllt på kitteln med karameller inför att resa till din och Freddie K:s landsända nu när mörkret sänkt sig över min. I natt är allt möjligt för verkliga och overkliga, tragik och magi. Glad påsk alla fina! 
  • Eurydike
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-04-06 20:15:55 följande:
    Jag har putsat kvasten och fyllt på kitteln med karameller inför att resa till din och Freddie K:s landsända nu när mörkret sänkt sig över min. I natt är allt möjligt för verkliga och overkliga, tragik och magi. Glad påsk alla fina! 
    Toppen! Du är så välkommen! 😍 Flyg försiktigt och Glad Påsk på dig också fina du 🐣🐔🐥🐰
  • Anonym (Trevlig)
    Mortiscia80 skrev 2023-04-06 21:14:00 följande:

Glad påsk allihop! 😊🥚🐇🗿

Tack detsamma 🐥🐣🏵️🥚
  • Anonym (Trevlig)

Glad påsk 🏵️🐣🐥🥚🐇

Svar på tråden Här är vi alla vänner.