• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-04-06 21:56:18 följande:

Glad påsk! 🐣

Glad påsk! Vad har du i påskägget då? Folköl? 😉🍻🐣
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-04-06 22:04:54 följande:
    Glad påsk! Vad har du i påskägget då? Folköl? 😉🍻🐣
    Ja det blev två sexpack folköl idag i påskägget! 😄

På lördag så får jag nog ett riktigt påskägg med godis i, av farsan. 🙂
  • Anonym (Trevlig)

Har just beställt en ny mobil av min mobiloperatör  och en padda från ett annat företag så nu behöver jag inte söka till i antikrundan längre 

• Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-04-06 22:19:50 följande:

Har just beställt en ny mobil av min mobiloperatör  och en padda från ett annat företag så nu behöver jag inte söka till i antikrundan längre 

Det gjorde du rätt i! Kul att slå på stort och köpa både mobil och padda på en gång. Hoppas du blir nöjd! 😊 Precis, nu får du nöja dig med att titta på antikrundan istället 😉
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-04-06 22:17:37 följande:
    Ja det blev två sexpack folköl idag i påskägget! 😄

På lördag så får jag nog ett riktigt påskägg med godis i, av farsan. 🙂
    Härligt! Det måste vara ett stort ägg 😅🥚

Åh! Så gott! Det var snällt av honom om du får det. Själv köpte jag ett idag och knökade ner en massa godis i. Det gick precis att stänga 👌
  • Freddie K
    Finalisa01 skrev 2023-04-06 20:06:20 följande:

Den här tråden är så jävla tragisk alltså. Kanske dags att skaffa lite vänner på riktigt istället för att få en massa fejkade ryggdunk av andra misslyckade människor ?? Drömmer

Jag har fått många fina vänner genom den här tråden och på vilket sätt skulle vi vara misslyckade?
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Jag funderar på att köpa en padda istället för en ny dator, men är de bra och hur funkar de? Någon som vet?

• Freddie K
    Freddie K skrev 2023-04-07 06:18:49 följande:

Jag funderar på att köpa en padda istället för en ny dator, men är de bra och hur funkar de? Någon som vet?

Jag har en budget på cirka 5000 kr. Får man en bra padda för det priset?
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-04-06 23:29:43 följande:
    Det gjorde du rätt i! Kul att slå på stort och köpa både mobil och padda på en gång. Hoppas du blir nöjd! 😊 Precis, nu får du nöja dig med att titta på antikrundan istället 😉
    Jag blir nog inte missnöjd efter allt strul som jag har med min antika padda och mobil. Snart kan jag nog titta på antikrundan på paddan 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.