• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Polyrytm
    Freddie K skrev 2023-05-24 10:26:33 följande:
    Jo, men hon var inte direkt diskret.
    Har man mjölkstinna bröst som spränger och en unge som gallskriker av hunger så tänker man inte på det sättet. Som förälder blir man ganska rationell och gör saker som behöver göras. 

Hon daskade inte brösten i ansiktet på dig va?🙂
  • Aniiee

I'm in a mood. A sorrowful, melancholic mood, sprinkled with memories.

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Polyrytm
    Aniiee skrev 2023-05-25 23:42:20 följande:

I'm in a mood. A sorrowful, melancholic mood, sprinkled with memories.

Olycklig kärlek?
  • Aniiee
    Polyrytm skrev 2023-05-26 01:01:23 följande:
    Olycklig kärlek?
    Nej, på den fronten är allt lugnt sen 10år. Men det är min mormors födelsedag/dagen så min mamma begravdes snart, och ett par veckor efter det är det min sons födelse-och dödsdag, så... Yeah... Vissa år bara slår det mig hårdare än andra. 
  • Freddie K

Då varvar vi upp denna fredag och det gör vi med Hermes House Band-Country Roads. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2023-05-26 02:10:05 följande:
    Nej, på den fronten är allt lugnt sen 10år. Men det är min mormors födelsedag/dagen så min mamma begravdes snart, och ett par veckor efter det är det min sons födelse-och dödsdag, så... Yeah... Vissa år bara slår det mig hårdare än andra. 
    How sad! Jag känner verkligen med dig för vad det är värt.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Nytt alias?)
    Läste vad du skrev i en annan tråd, om hemska födelsedagar. Om din mormor kunde se dig, tror du inte att hon hade förlåtit om hon hade förstått hur ledsen du varit och är? Att din son dog är en sådan sak som är svårt att hitta ord för. 
  • Polyrytm
    Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det finns nog inget vettigt att skriva.

Det måste vara fruktansvärt. Beklagar verkligen. Min mor är döende så den grejen kan jag greppa. Tanken på att mina barn dör är så jobbig att jag inte kan greppa det riktigt. 

Hoppas du har stöd av någon. Bra att dela med sig av sin sorg iallafall.
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2023-05-26 06:23:05 följande:
    How sad! Jag känner verkligen med dig för vad det är värt.
    Ta inte i för mycket, det är nästan 20 år sen.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.