• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Aniiee
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-05-26 06:50:39 följande:
    Läste vad du skrev i en annan tråd, om hemska födelsedagar. Om din mormor kunde se dig, tror du inte att hon hade förlåtit om hon hade förstått hur ledsen du varit och är? Att din son dog är en sådan sak som är svårt att hitta ord för. 
    Mormor förstod absolut att det blev som det blev, redan då. Vi pratade om det efteråt. Det är jag som har svårt att förlåta mig själv.

Tyvärr fick jag aldrig lära känna min son. Han levde bara ett par minuter efter han föddes. Även det var länge sen.
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee
    Polyrytm skrev 2023-05-26 08:50:37 följande:
    Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det finns nog inget vettigt att skriva.

Det måste vara fruktansvärt. Beklagar verkligen. Min mor är döende så den grejen kan jag greppa. Tanken på att mina barn dör är så jobbig att jag inte kan greppa det riktigt. 

Hoppas du har stöd av någon. Bra att dela med sig av sin sorg iallafall.
    Behöver inte skriva någonting. Som sagt, det är länge sen nu.Det var inte meningen att ni skulle ta det som att det skedde just nu/i närtid. Jag har varit så öppen om det förr på forumet så jag får för mig att de flesta vet och tänker inte på att det kommer nytt folk genom åren.

Beklagar ang. din mor. Försök hitta det lilla, fina i tillvaron som finns kvar. 
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2023-05-26 12:42:26 följande:
    Ta inte i för mycket, det är nästan 20 år sen.
    Jo, men ändå. Jag ville ändå visa min sympati. Glad
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2023-05-26 15:31:13 följande:
    Jo, men ändå. Jag ville ändå visa min sympati. Glad
    Du är alltid så snäll, du.
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2023-05-26 18:32:25 följande:
    Du är alltid så snäll, du.
    Tack! Glad. Jag försöker i alla fall. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Polyrytm
    Aniiee skrev 2023-05-26 12:51:42 följande:
    Behöver inte skriva någonting. Som sagt, det är länge sen nu.Det var inte meningen att ni skulle ta det som att det skedde just nu/i närtid. Jag har varit så öppen om det förr på forumet så jag får för mig att de flesta vet och tänker inte på att det kommer nytt folk genom åren.

Beklagar ang. din mor. Försök hitta det lilla, fina i tillvaron som finns kvar. 
    Jag förstår. Även om tiden till viss del bäddar in sorg i mjukare känslorum så finns det alltid kvar.

Tack, problemet är att vi bor långt ifrån varandra och hon orkar inte så mycket. Covid har ställt till det också, besöksmässigt och så.

Men ja, jag vill åtminstone att hon ska få träffa mina barn en gång till, senast var flera år sen.

Hoppas du har en fin lördag.🙂
  • Polyrytm

Jag har fått besök av en liten dykarbagge, den har bosatt sig i en liten plastdamm i trädgården. Fascinerande filurer. Simmar omkring som en liten bekymmerslös och glad ubåt.

• Mortiscia80
    Polyrytm skrev 2023-05-27 10:22:06 följande:

Jag har fått besök av en liten dykarbagge, den har bosatt sig i en liten plastdamm i trädgården. Fascinerande filurer. Simmar omkring som en liten bekymmerslös och glad ubåt.

Det låter trevligt att titta på :)
  • Eurydike
    Polyrytm skrev 2023-05-27 10:22:06 följande:

Jag vill också ha en liten dykarbagge att titta på! 🤩????
Svar på tråden Här är vi alla vänner.