• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Aniiee
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-05-28 20:35:06 följande:
    Kanin skrället gav upp innan mållinjen  
    Don't get too cocky...
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee

There, all caught up.

L'arc-en-ciel tog slut....

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Polyrytm
    Freddie K skrev 2023-05-28 13:56:18 följande:
    Nä! You are always on my mind, ju.
    Åhå, jag har inte jättekoll på Elvis.
  • Polyrytm
    Freddie K skrev 2023-05-28 13:58:13 följande:
    På tal om annat. Jag gissar på att du är från västkusten, stämmer det?  // Glad
    Du tänker på humorn eller?🙂

Många säger att jag nog är Göteborgare i själen men nej, jag kommer inte från västkusten. 
  • Eurydike
    Polyrytm skrev 2023-05-29 00:11:44 följande:
    Du tänker på humorn eller?🙂

Många säger att jag nog är Göteborgare i själen men nej, jag kommer inte från västkusten. 
    Jag tror att vi bor i samma stad, för en gång när du beskrev vädret hade det varit exakt samma väder hos mig 😅🌩 Hur går det med den sjuka hönan förresten? Är hon frisk än? 🐓
  • Polyrytm
    Eurydike skrev 2023-05-29 00:19:36 följande:
    Jag tror att vi bor i samma stad, för en gång när du beskrev vädret hade det varit exakt samma väder hos mig 😅🌩 Hur går det med den sjuka hönan förresten? Är hon frisk än? 🐓
    Får jag skriva privat vilken stad jag bor i?🙂
  • Eurydike
    Polyrytm skrev 2023-05-29 05:56:50 följande:
    Får jag skriva privat vilken stad jag bor i?🙂
    Gör det! Så får jag se om jag har rätt 😊
  • fultextad användarhandbok
    Aniiee skrev 2023-05-28 20:54:36 följande:
    Tolkien HATADE den första svenska översättningen, som även var den första licenserade översättningen till ett annat språk, av LotR så mycket att han skrev en HANDBOK TILL ÖVERSÄTTARE! Tolkien var lite av en "translate the text" snarare än "translate the spirit". 
    Kunde han svenska då så att han förstod översättningen? Eller det kanske går att kringgå.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.