• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Det var den sovmorgonen det. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • RaYzLeR
    Freddie K skrev 2023-07-31 04:52:45 följande:

Det var den sovmorgonen det. 

Fick du ingen sovmorgon? Förvånad
  • Mortiscia80
    flygrl skrev 2023-07-30 22:32:33 följande:
    Jag håller tummarna. Har du haft det mysigt i uterummet förresten? Lyckats hålla fjäderfäna borta? 🐦????
    Jo men det har jag haft, det lilla jag har nyttjat det iaf :) Trots att jag inte har hängt upp några CD-skivor eller annat glänsande så verkar fåglarna ha hållit sig borta! Chiliplantan jag fick har en nästan färdig frukt och en mindre grön, två av fyra tomatplantor verkar inte ge ett smack (jag bor kanske för högt upp för pollinering) men två ger några iaf :)

Kom upp i halvhyfsad tid i morse men funderar på att be en kompis ringa imorgon bitti för säkerhets skull x) Då är det ju skarpt läge!
  • Anonym (Trevlig)

Är på väg till Falun och just nu har vi kommit upp till Gävle och där blir det ett stopp för det åskar och regnar som attan   

• Freddie K
    RaYzLeR skrev 2023-07-31 09:38:33 följande:
    Fick du ingen sovmorgon? Förvånad
    Nej, det blev ju ingen sovmorgon. Var uppe lika tidigt som vanligt. 
  • RaYzLeR
    Freddie K skrev 2023-07-31 15:40:32 följande:
    Nej, det blev ju ingen sovmorgon. Var uppe lika tidigt som vanligt. 
    Det kan väl vara skönt att vara uppe med tuppen och ta en kopp kaffe? 🙂
  • Freddie K
    RaYzLeR skrev 2023-07-31 16:00:32 följande:
    Det kan väl vara skönt att vara uppe med tuppen och ta en kopp kaffe? 🙂
    Jo, men inte så tidigt att man väcker tuppen. Tungan ute
  • Eurydike

Hej! Vad fint att ni tänkte på mig och saknade mig här i tråden! Det gjorde mig riktigt rörd 😍🥰❤️ Tydligen blev jag bannad av misstag, men eftersom jag ändå funderat på att byta konto av en helt annan anledning så orkade jag inte reda ut varför utan skapade bara ett nytt konto. Därför har jag två konton nu. Bortsett från det som hände med mitt konto så har jag gått igenom en personlig kris som jag fortfarande befinner mig i. En nära familjemedlem har plötsligt gått bort, vilket gör att jag är väldigt ledsen och inte orkar skriva på forumet som vanligt. Jag har också fått överta personens hund, så nu försöker jag ta hand om henne på bästa sätt. Tack för att ni bryr er!

• Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-07-31 20:19:33 följande:

Hej! Vad fint att ni tänkte på mig och saknade mig här i tråden! Det gjorde mig riktigt rörd 😍🥰❤️ Tydligen blev jag bannad av misstag, men eftersom jag ändå funderat på att byta konto av en helt annan anledning så orkade jag inte reda ut varför utan skapade bara ett nytt konto. Därför har jag två konton nu. Bortsett från det som hände med mitt konto så har jag gått igenom en personlig kris som jag fortfarande befinner mig i. En nära familjemedlem har plötsligt gått bort, vilket gör att jag är väldigt ledsen och inte orkar skriva på forumet som vanligt. Jag har också fått överta personens hund, så nu försöker jag ta hand om henne på bästa sätt. Tack för att ni bryr er!

Jag beklagar sorgen.
    En stor styrke kram  till dig Hjärta
    Tror att du kommer att ta bra hand om hunden så den får det riktigt bra hos dig.
    Kram 
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-07-31 21:00:13 följande:
    Jag beklagar sorgen.
    En stor styrke kram  till dig Hjärta
    Tror att du kommer att ta bra hand om hunden så den får det riktigt bra hos dig.
    Kram 
    Tack så mycket och tack för kramen, det värmer verkligen! ❤️ Ja, jag ska verkligen göra mitt bästa och kikar nog in här i tråden då och då, även om det inte blir lika ofta som tidigare under en period. Kra!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.