• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Oussama skrev 2023-07-27 09:01:19 följande:
    Tack skall du ha. 

Haha, jag har generellt svårt att vakna. Jag måste ha flera väckarklockor inställda. Både frun och sonen blir störda av det tyvärr.. En vacker dag ska bli som dig :) 
    Hehe. Jag går dock och lägger mig ganska tidigt, men å andra sidan är jag uppe tidigt med. Har blivit så de senaste åren, men jag trivs med det. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Trevlig)
    Freddie K skrev 2023-07-27 09:02:46 följande:
    Hehe. Jag går dock och lägger mig ganska tidigt, men å andra sidan är jag uppe tidigt med. Har blivit så de senaste åren, men jag trivs med det. 
    Det är väl du som väcker tuppen på morgonen🐓
  • fultextad användarhandbok

Bär mig på vattnets stig, bär mig från längtan och vagga mig på vågors topp och dal. Vet att sitta under månens ljus, vet att vänta och lyssna till havets brus. Hoppets vågor ödets kall, långt under stjärnor i himlens hall. Manar till färd från hemmets trygga härd. Med vindens hand över stormpiskad sjö, segla mot solen till okänd ö. Nog kan väl jag, att lämna när natt blir dag. I hjärtat finns mod, trängtans lågor i själ och blod. Småningom åter till hemmets jord, legender att berätta om främmande nord.

Nästa år, senast. Om inte världen skulle gå under eller så, då får det bli när som helst.

• Freddie K
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-07-27 21:40:28 följande:
    Det är väl du som väcker tuppen på morgonen🐓
    Haha, ja, det är väl det. Tungan ute
  • Freddie K

*Vaknar upp till* Avril Lavigne-Complicared.

• Freddie K

Dj Torsten is playing: Sophia George-It burn me belly.

• Mortiscia80
    fultextad användarhandbok skrev 2023-07-27 22:11:00 följande:

Bär mig på vattnets stig, bär mig från längtan och vagga mig på vågors topp och dal. Vet att sitta under månens ljus, vet att vänta och lyssna till havets brus. Hoppets vågor ödets kall, långt under stjärnor i himlens hall. Manar till färd från hemmets trygga härd. Med vindens hand över stormpiskad sjö, segla mot solen till okänd ö. Nog kan väl jag, att lämna när natt blir dag. I hjärtat finns mod, trängtans lågor i själ och blod. Småningom åter till hemmets jord, legender att berätta om främmande nord.

Nästa år, senast. Om inte världen skulle gå under eller så, då får det bli när som helst.

Så fint skrivet :) 
  • Freddie K

Jag har kollat mycket på The Big Bang Theory klipp det senaste och jag stör mig fortfarande på sista avsnittet. Just saying.

• Aniiee
    Freddie K skrev 2023-07-28 15:02:00 följande:

Jag har kollat mycket på The Big Bang Theory klipp det senaste och jag stör mig fortfarande på sista avsnittet. Just saying.

Skriv om det =P

Personligen gillar jag inte Big bang theory men jag är väl lite konstig.
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2023-07-28 15:52:10 följande:
    Skriv om det =P

Personligen gillar jag inte Big bang theory men jag är väl lite konstig.
    Jo, jag får göra det. Nej, jag har förstått det. Själv älskar jag serien, även om dne ibland kan vara sexistisk och rasistisk. 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.