• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Anonym (Trevlig)
    fultextad användarhandbok skrev 2023-07-30 19:44:47 följande:

Eurydike är kvar fast med annat alias. Hoppas inte att jag far med information som hon inte vill ska skrivas, vilket alias får hon berätta själv om hon vill.

Hoppas att hon återkommer till tråden
  • flygrl
    fultextad användarhandbok skrev 2023-07-30 19:44:47 följande:

Eurydike är kvar fast med annat alias. Hoppas inte att jag far med information som hon inte vill ska skrivas, vilket alias får hon berätta själv om hon vill.

Puh, va skönt att höra. Och jag blir faktiskt inte förvånad för hon har ju bytt användarnamn redan en gång tidigare och nämnt det här i tråden. Då har hon inte blivit bannad iaf antar jag för det lät ju helt sanslöst att hon som är så sjysst och omtänksam skulle blivit det. 😮

Hoppas hon snart ger sig till känna igen för jag har pm-svar jag vill skicka till henne jue.

Och det kommer snart svar från mig på diverse personers inlägg här i tråden, jag svär. Du är en av dom, kära fultextad användarhandbok. 😉
  • flygrl
    Anonym (Mia) skrev 2023-07-30 15:20:42 följande:
    Polyrythm med, synd men de kanske dyker upp under nya nick igen. 
    Freddie K skrev 2023-07-30 15:25:52 följande:
    Välkommen till tråden. Glad.

Jag tror inte att det var frivilligt som dem lämnade FL. Vad som hänt med Polyrytm har jag ingen om vad hände honom. Jag hoppas han kommer tillbaka snart, för det var en skön snubbe. Glad
    Eurydike är tydligen redan här igen enligt fultextad användarhandbok så nu undrar man ju över Polyrytm. En skön person även han som jag hoppas dyker upp snart igen han med. 😮😉

• Freddie K

Jag har blivit en riktig nattuggla på sistone. Foten i munnen

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • flygrl
    Freddie K skrev 2023-07-30 22:00:01 följande:

Haha ja du som brukade lägga dig typ vid 18-tiden...
    Fast vi alla vet ju du har mycket att göra på Elm Street om nätterna, mr. Kruger, så hur klarar du det numera? Skrämma skiten ur folk är faktiskt ett jobb med mycket ansvar, glöm inte det ffs! 👻👹🤡💀🎃
  • Freddie K
    flygrl skrev 2023-07-30 22:09:44 följande:
    Haha ja du som brukade lägga dig typ vid 18-tiden...
    Fast vi alla vet ju du har mycket att göra på Elm Street om nätterna, mr. Kruger, så hur klarar du det numera? Skrämma skiten ur folk är faktiskt ett jobb med mycket ansvar, glöm inte det ffs! 👻👹🤡💀🎃
    Haha, that's true! Fast den enda jag skrämmer slag på är Torsten, Haha!DemonSpökeDöd
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2023-07-30 22:00:01 följande:

Kul ändå att se dig uppe :)
Svar på tråden Här är vi alla vänner.