Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Hej och välkomna till Hajk. Idag ska vi prata om rötter, men inte om vilka rötter som helst utan om morötter. :s.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-01-17 16:53:17 följande:
    Haha! :D

Och så låten då.... Det som märks främst är att den känns repetitiv, inte så dynamisk.
    Jo, precis, men märkte du att de pratade om Freddy Kruger, när låten i själva verket ska handla om Mike Meyers? Det är ju hans themesong, liksom.
  • Freddie K

Alltså, jag blir f*n inte klok på det här. Vem släppte ut hundarna? Foten i munnen

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-01-19 16:42:39 följande:
    Aha, nej jag spolade förbi den delen för den var tråkig x)
    Haha, ok. :-P.
  • Freddie K

Jag funderar på att börja med drunken karate. Problemet är att jag inte dricker och jag är lika vig som ett kylskåp. :s.

• Freddie K

Stay on top but remain from the underground!

• Freddie K

Jag har gått hela dagen idag och trott att det var fredag. Fatta vad deppig jag blev när jag insåg att det var torsdag! Foten i munnen

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-01-20 17:32:40 följande:
    Oj då! Ja jag har lite dålig koll på dagarna också iom att fsk varit stängd men helgen brukar alltid vara fin ändå :)
    Jo, den brukar ju det. Det har gått lite segt på jobbet idag. Jag har haft idétorka och det är inte roligt att ha det som författare!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-01-20 17:42:06 följande:
    Aha! Jag å andra sidan håller ev på att få min första kund till företaget så jag måste ta tag i det där med att skaffa extra konto mm x)
    Åh, vad roligt! Kul att det går framåt för dig. Du har ju jobbat så hårt med det!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-01-20 17:56:34 följande:
    Tack! :D Jag säger till så klart när just den biten är färdig, då kan jag börja ta in kunder på riktigt. 
    Ja, men det låter roligt. Jag kommer säkert skicka in lite material till dig och sen kan jag skriva en notis i vår tidning med så får du lite gratis reklam! .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.