Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Mortiscia80 skrev 2022-01-12 13:16:37 följande:
    Ja det vore väl mycket enklare :)
    Ja, precis, man tycker ju det.

Nu har jag varit och klippt mig och det blev precis så som jag ville ha det! .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

På jobbet har jag börjat läsa filosofi. På gymnasienivå visserligen, men man måste ju börja någonstans, men jag har inte kommit så långt än. Det jag oroar mig för är att det väcker fler frågor än svar. :s.

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-01-12 18:36:38 följande:
    Vad kul! :D
    Freddie K skrev 2022-01-12 17:59:09 följande:

På jobbet har jag börjat läsa filosofi. På gymnasienivå visserligen, men man måste ju börja någonstans, men jag har inte kommit så långt än. Det jag oroar mig för är att det väcker fler frågor än svar. :s.

Ja det verkar vara det filosofi går ut på egentligen, att sitta och tänka och undra en massa. Vrida på saker från olika håll.
    Jo, precis, men det är ju det som är kul.
  • Freddie K

Jag har tråkigt så jag drar till jobbet!

catch you on the downlow!

• Freddie K

Korka upp Torsten och släng ut kärringen för nu är det helg! .

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-01-14 15:26:34 följande:
    Det är sant det! :D Trevlig helg!
    Tack detsamma! . Hur ska ni spendera helgen?
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-01-14 15:34:00 följande:
    Bra fråga... Snön försvann på bara ett par dagar! Himla ledsamt, sonen älskar att vara ute i snön. Jag vet inte... Har tänkt länge att jag skulle ta med honom och grilla korv i skogen, det kanske vore nåt. Annars vet jag inte. Du då?
    Jo, snön försvann fort! Ja, men det låter som en bra idé! . Jag vet faktiskt inte hur jag ska spendera helgen. Kanske göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt? :s. Nej, men jag och Torsten och hans tjej hittar väl på något. 
  • Freddie K

Jag ska tydligen vara med på filmfestivalen detta året med. Foten i munnen. Med min nästa film som heter:" Torsten på promenad". Alternativt: " Torsten, ett kort möte". Titeln är inte bestämd än. :s.

• Freddie K

Om vi hinner bli färdiga. Det är en grej, en replik jag vill ha med i filmen som ändrar allt. :s.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.