• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Deegan
    Freddie K skrev 2024-02-12 05:16:07 följande:
    Wow! Den var asbra, mannen! Skrattande
    Det va så lite så Freddie Glad
     Hade lite småtråkigt igår kväll så det blev en remix letarkväll på tuben,så ploppade denna remixen upp där Skrattande

/D
  • fultextad användarhandbok
    Freddie K skrev 2024-02-12 05:24:27 följande:

Jag sitter och filosoferar så här på morgonkvisten. Undrar hur många frågor och svar det finns?

När blir en undring en fråga, när upphör det att vara en fråga och när blir en del frågor till svar och så vidare? Inte helt lätt att avgöra, det varierar från tidsenhet till annan. Men enkelt förklarat bordet svaret vara (N) = F * L där n=mängd, f=frågor och l=lösningar.
  • Anonym (Que?)

Har en fråga när det gäller val av partners. Hade du en idealbild av hur en partner skulle vara som yngre, men blev sen tillsammans med någon som inte direkt levde upp till idealbilden? Snackar både utseende och personlighet.

• Anonym (Kattflickan)
    Eurydike skrev 2024-02-10 20:48:38 följande:
    Jag är 177 cm lång. Kan jag stå till tjänst med något? 😊
    Jag är 182 cm.
    Upplever då också att det är svårt att hitta fina kläder?
  • Eurydike
    Anonym (Kattflickan) skrev 2024-02-12 17:54:36 följande:
    Jag är 182 cm.
    Upplever då också att det är svårt att hitta fina kläder?
    Jag förstår! Det är nog lite olika för mig. Jag har långa ben, så byxor och kjolar blir gärna för korta. Kortare än det är tänkt 😅 Ärmar på tröjor kan också vara ett problem. Men jag har aldrig handlat i några särskilda butiker eller så och på tröjor/toppar funkar faktiskt storlek S, även om det som sagt kan vara problem med ärmarna ibland. Kanske gör dina sista extra centimeter stor skillnad för hur lätt det är att hitta fina kläder 🤔
  • Mortiscia80
    Anonym (Que?) skrev 2024-02-12 17:24:43 följande:

Har en fråga när det gäller val av partners. Hade du en idealbild av hur en partner skulle vara som yngre, men blev sen tillsammans med någon som inte direkt levde upp till idealbilden? Snackar både utseende och personlighet.

Har ingen idealbild. Man riskerar att missa många fina människor på det sättet.
  • Deegan

"snöade" in på edm musik en snabbis härSkrattande jag är riktigt impad av tjejerna som kan dansa som dom gör..ser nästan ut som att svävar fram.. en annan är ju stelopererad i varenda led i kroppen i om man ska jämnföra sej där Skrattande

/D

• Freddie K

Fryser du, för du har sprungit naken i mina tankar hela dagen! Oh no he didn't! Tungan ute

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Naj, naj, du får aldrig maj. Jag gillar en annan som är snyggare än daj. *Ylar*.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.