Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!

Jag sitter och filosoferar så här på morgonkvisten. Undrar hur många frågor och svar det finns?
Har en fråga när det gäller val av partners. Hade du en idealbild av hur en partner skulle vara som yngre, men blev sen tillsammans med någon som inte direkt levde upp till idealbilden? Snackar både utseende och personlighet.
Har en fråga när det gäller val av partners. Hade du en idealbild av hur en partner skulle vara som yngre, men blev sen tillsammans med någon som inte direkt levde upp till idealbilden? Snackar både utseende och personlighet.
"snöade" in på edm musik en snabbis här
jag är riktigt impad av tjejerna som kan dansa som dom gör..ser nästan ut som att svävar fram.. en annan är ju stelopererad i varenda led i kroppen i om man ska jämnföra sej där 
/D
Det där med särskrivning kan bli lite tokigt ibland 😅
Fryser du, för du har sprungit naken i mina tankar hela dagen! Oh no he didn't! 
Naj, naj, du får aldrig maj. Jag gillar en annan som är snyggare än daj. *Ylar*.