• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-02-19 15:07:42 följande:

Dj Torsten is playing: Kelly Family-Fell in love with an alien.

En av mina favoritlåtar! 🤩😍👽

Torsten har bra smak! 🐭
  • Freddie K

A few questions that I need to know. How you could ever hurt me so. I need to know what I have done wrong and for how long this been going on. *Ylar*

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2024-02-20 23:52:44 följande:

Torsten har bra smak! 🐭
    Aye, gal. Han har ju det. Det har han fått efter mig. 
  • Deegan
    Eurydike skrev 2024-02-20 23:52:44 följande:

Torsten har bra smak! 🐭
    Jobbigt när man blir så förbannad på sej själv..😅 "det va värst va du har blivit kaxig nu då när du inte svarar"😅😅😅
  • Freddie K

Eurydike: Inatt drömde jag om att vi var i Piteå. Vi skulle ta oss hem på en moped, men vi hade bara en halv tank. Vi stannade till vid en bondgård, men där fick vi ingen hjälp. De var så tykna. 

Jag vet inte hur drömmen slutade för jag vaknade mitt i. Tur dock att det bara var en dröm! Glad

• Freddie K

Jäklar vilket adrenalin påslag jag fick nu! Jag får det ibland, vilket är väldigt jobbigt!

• Deegan
    Freddie K skrev 2024-02-21 13:34:02 följande:

Mäktigt! 

Oj det va riktigt längesen man såg denna musikvideon Glad
    Får kika på den när man kommer framför tv'n så man får lite vettigt ljud medGlad

/D
  • Freddie K
    Deegan skrev 2024-02-21 13:40:02 följande:
    Oj det va riktigt längesen man såg denna musikvideon Glad
    Får kika på den när man kommer framför tv'n så man får lite vettigt ljud medGlad

/D
    Jag hade inte sett just den videon innan, men jag tyckte den var grym! Skrattande
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-02-21 06:27:29 följande:

Eurydike: Inatt drömde jag om att vi var i Piteå. Vi skulle ta oss hem på en moped, men vi hade bara en halv tank. Vi stannade till vid en bondgård, men där fick vi ingen hjälp. De var så tykna. 

Jag vet inte hur drömmen slutade för jag vaknade mitt i. Tur dock att det bara var en dröm! Glad

Oj då! Vilken osis 😅 Tykna människor är aldrig trevligt, oavsett om man är vaken eller ej. Hoppas vi tog oss hem på något vis, även om du vaknade mitt i! Ja, det var tur att det var en dröm. Du kanske drömmer fortsättningen i natt? 😴
Svar på tråden Här är vi alla vänner.