• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-02-16 09:43:55 följande:

En lite konstig fråga, men. Varför stänger man ögonen när man kysser någon? Jag gör det i alla fall. Vet inte varför. Vill man inte se den man kysser?

Förutom att man vill fokusera på känslan, så beror det kanske på att man kommer så nära varandra att man ser i kors? Jag brukar i alla fall göra det på så nära håll, alltså att den andra personens ögon flyter ihop och blir ett enda stort jätteöga 🥹😍🤭
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-02-16 09:14:51 följande:

Urk, jag vaknade nyss. Får vara hemma idag. Det blev ganska sent för mig igår.

Kan tänka mig att det var tufft med ett möte så sent. Det var ju mitt i natten för dig 😅🌙
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2024-02-16 10:13:49 följande:
    Förutom att man vill fokusera på känslan, så beror det kanske på att man kommer så nära varandra att man ser i kors? Jag brukar i alla fall göra det på så nära håll, alltså att den andra personens ögon flyter ihop och blir ett enda stort jätteöga 🥹😍🤭
    Jo, så kan det ju vara. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2024-02-16 10:15:48 följande:
    Kan tänka mig att det var tufft med ett möte så sent. Det var ju mitt i natten för dig 😅🌙
    Haha, ja, det var det ju, men det gick bra i alla fall, även om det var mycket information att ta in.
  • Freddie K

Look into my eyes, you will see, what you mean to me. Search your heart. Search your soul. *Brister okontrollerat ut i sång*.

• Freddie K
    Deegan skrev 2024-02-16 21:07:15 följande:

Vax on vax off Skrattande

/D

Mr. Miyagi is a pervert! Tungan ute
  • Freddie K

Gött, min coach kommer tillbaka till jobbet på måndag! Visserligen bara på 50%, men ändå. Jag har inte sett honom på tre månader så det ska bli kul att se honom igen. Glad

• Nandez
    Deegan skrev 2024-02-17 20:42:49 följande:

Det är inte vad man tror först 😅

😁
Svar på tråden Här är vi alla vänner.