Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Kul att någon uppskattar min humor i alla fall. 
Avslutar dagen med:
En sista tanke innan jag går och lägger mig: Har ni tänkt på att många rappare svär som fan i sina texter? Jag fattar inte varför.
@Alla: Här är jag. Bäst passa på säga hej innan TS lägger sig.
Idag är det Mors dag. Jag har firat min älskade mamma tillsammans med mina syskon och det va så trevligt. Solen sken och vi kunde sitta ute!
Hur har ni firat era mammor? ![]()
Avslutar dagen med:
En sista tanke innan jag går och lägger mig: Har ni tänkt på att många rappare svär som fan i sina texter? Jag fattar inte varför.
Idag är det Mors dag. Jag har firat min älskade mamma tillsammans med mina syskon och det va så trevligt. Solen sken och vi kunde sitta ute!
Tja! Låter nice. . Jag var precis på väg att logga ut när jag såg att du skrev.
Jag har faktiskt inte firat min mamma.
Ja, de två funkar bra ihop. Ska länka en med Bob Marley och 2pac sen.
Haha, ja dem gör ju det. :-P.