• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-05-31 20:22:07 följande:

Haha. Jag har inget körkort så det fick bli drive by shootings med bike. Fast jag gör det ändå ibland på söndagarna. .

Ha ha här är det Saba, min katt som står för det mesta våldet. Hon överfaller mig ibland, den lilla knäppisen.
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-05-31 20:24:42 följande:

Torsten has left the building!

Coolt. :P
  • Mortiscia80
    flygrl skrev 2020-05-31 19:49:31 följande:

@Alla: Här är jag. Bäst passa på säga hej innan TS lägger sig.

Idag är det Mors dag. Jag har firat min älskade mamma tillsammans med mina syskon och det va så trevligt. Solen sken och vi kunde sitta ute!

Hur har ni firat era mammor?

Skönt med Lauryn Hill och Bob Marley ihop. Jag lyssnar mycket på Lauryn!
    Litenmenhård skrev 2020-05-31 19:32:27 följande:

En sista tanke innan jag går och lägger mig: Har ni tänkt på att många rappare svär som fan i sina texter? Jag fattar inte varför.

Ja, så in i helvete svär dom. Fan alltså.
    Välkommen tillbaka :D Var har du varit??

Jag fick en bukett rosor och maken gjorde tiramisu till kvällen :)
  • flygrl
    Mortiscia80 skrev 2020-05-31 21:07:37 följande:

Välkommen tillbaka :D Var har du varit??

Jag fick en bukett rosor och maken gjorde tiramisu till kvällen :)

Hej hej! Jag har inte vart nån speciell stans och nu är jag tillbaka. Jag återvänder alltid för det är så trevligt här.

Ahh, bara för jag inte är mamma så glömmer jag ju det faktiskt finns riktiga mammor här i tråden. Det låter som du haft det fint iaf. Som det ska va!

(Fast jag är ju en sorts mamma ändå...till min lilla kisse och vi gosar varje dag så jag känner mig uppskattad ändå ha ha... knäpp som jag är :p
  • Mortiscia80
    flygrl skrev 2020-05-31 21:22:10 följande:
    Hej hej! Jag har inte vart nån speciell stans och nu är jag tillbaka. Jag återvänder alltid för det är så trevligt här.

Ahh, bara för jag inte är mamma så glömmer jag ju det faktiskt finns riktiga mammor här i tråden. Det låter som du haft det fint iaf. Som det ska va!

(Fast jag är ju en sorts mamma ändå...till min lilla kisse och vi gosar varje dag så jag känner mig uppskattad ändå ha ha... knäpp som jag är :p
    Bra bra :)

Jo det var en bra dag på det stora hela. Och pälsklingar räknas väl också ;)
  • Litenmenhård

"Remember the dreamteam? Well, we are the meanteam!". .

• Litenmenhård

Citerade lite fel där, men det gör inget, haha.

• Litenmenhård

Torsten sover än. Onödigt att väcka honom. Han är så jäkla grinig på morgonen, haha.

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-06-01 06:21:51 följande:

Torsten sover än. Onödigt att väcka honom. Han är så jäkla grinig på morgonen, haha.

Äeh låt honom sova.

Idag känns det som man kan lägga undan de tjocka jackorna för gott :) Vädret har ju varit så konstigt i maj men nu är jag redo att gå vidare till sommar, äntligen!

Vi har haft krångel med gräsklipparen men det ser ut att ordna sig nu! :) Jättebra om trädgården blir lite mer välvårdad så man kan vara där.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-06-01 07:24:02 följande:
    Äeh låt honom sova.

Idag känns det som man kan lägga undan de tjocka jackorna för gott :) Vädret har ju varit så konstigt i maj men nu är jag redo att gå vidare till sommar, äntligen!

Vi har haft krångel med gräsklipparen men det ser ut att ordna sig nu! :) Jättebra om trädgården blir lite mer välvårdad så man kan vara där.
    Ja, han får sova en stund till. .

Jo, nu kan man nästan gå i shorts.

Skönt att det har ordnat sig. Jag fick ett papper om att dem hade inspekterat min altan och den var jättefin! .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.