• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-06-01 07:29:35 följande:
    Ja, han får sova en stund till. .

Jo, nu kan man nästan gå i shorts.

Skönt att det har ordnat sig. Jag fick ett papper om att dem hade inspekterat min altan och den var jättefin! .
    Så bra :D Och wc/kök fungerar fortfarande som det ska?
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-06-01 07:33:18 följande:
    Så bra :D Och wc/kök fungerar fortfarande som det ska?
    Ja, det gör det. . Är jätteglad för det.
  • Litenmenhård

Nu ska jag åka till jobbet. Ska fortsätta med min podcast och förhoppningsvis lägga upp det andra avsnittet idag.

Later! .

• Disa35

Hej gänget.

Trädgården kan bli bra, men nu föreslår gubbens gudfar en hel massa växter, varav hälften är giftiga och den andra hälften är tråkiga Demon
    Och jag har moderat sår på ankeln sen igår, pga flygande dessertsked, pga bristande omdöme.

Men men, det blir bra till slut Glad

• Mortiscia80
    Disa35 skrev 2020-06-01 11:02:20 följande:

Hej gänget.

Trädgården kan bli bra, men nu föreslår gubbens gudfar en hel massa växter, varav hälften är giftiga och den andra hälften är tråkiga Demon
    Och jag har moderat sår på ankeln sen igår, pga flygande dessertsked, pga bristande omdöme.

Men men, det blir bra till slut Glad

Oj då! Ja giftiga växter är väl onödigt att plantera. Jag föreslår smultron ;) De tar lite plats och kan täcka små ytor med ljuvliga bär.
  • Litenmenhård

Whattup. Äntligen hemma och del 2 av podcasten ligger uppe.Skrattande

• Litenmenhård

"Mommy and daddy all are we so poor. We all have to sleep on the floor."

• Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-06-01 19:51:48 följande:

Go kväll alla i tråden! Hoppas det är bra med er!

Whattup homeslice. . Det är all good in the hood här. Själv då? .
  • flygrl
    Mortiscia80 skrev 2020-05-31 21:42:59 följande:

Bra bra :)

Jo det var en bra dag på det stora hela. Och pälsklingar räknas väl också ;)

Så roligt ord det där pälsklingar.

Idag har pälsklingen och jag vart ute på promenad och sen suttit en stund på gräset. Hon går duktigt i koppel.
    Mortiscia80 skrev 2020-06-01 07:24:02 följande:

Äeh låt honom sova.

Idag känns det som man kan lägga undan de tjocka jackorna för gott :) Vädret har ju varit så konstigt i maj men nu är jag redo att gå vidare till sommar, äntligen!

Vi har haft krångel med gräsklipparen men det ser ut att ordna sig nu! :) Jättebra om trädgården blir lite mer välvårdad så man kan vara där.

Visst är det skönt när det blir mer sol och värme. Igår va jag ute i shorts och linne för första gången i år! Packade också undan täckjackor, mössor, vantar och vinterkängor i förrådet. Underbart! Är så skönt när man inte måste pälsa på sig i 10 lager innan man kan gå utanför dörren. Klippa gräs slipper jag däremot.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.