Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Nu ska jag åka till jobbet. Ska fortsätta med min podcast och förhoppningsvis lägga upp det andra avsnittet idag.
Later!
.
Hej gänget.
Trädgården kan bli bra, men nu föreslår gubbens gudfar en hel massa växter, varav hälften är giftiga och den andra hälften är tråkiga 
Och jag har moderat sår på ankeln sen igår, pga flygande dessertsked, pga bristande omdöme.
Men men, det blir bra till slut 
Hej gänget.
Trädgården kan bli bra, men nu föreslår gubbens gudfar en hel massa växter, varav hälften är giftiga och den andra hälften är tråkiga 
Och jag har moderat sår på ankeln sen igår, pga flygande dessertsked, pga bristande omdöme.
Men men, det blir bra till slut 
Whattup. Äntligen hemma och del 2 av podcasten ligger uppe.
"Mommy and daddy all are we so poor. We all have to sleep on the floor."
Go kväll alla i tråden! Hoppas det är bra med er!
Go kväll alla i tråden! Hoppas det är bra med er! ![]()
Bra bra :)
Jo det var en bra dag på det stora hela. Och pälsklingar räknas väl också ;)
Äeh låt honom sova.
Idag känns det som man kan lägga undan de tjocka jackorna för gott :) Vädret har ju varit så konstigt i maj men nu är jag redo att gå vidare till sommar, äntligen!
Vi har haft krångel med gräsklipparen men det ser ut att ordna sig nu! :) Jättebra om trädgården blir lite mer välvårdad så man kan vara där.