Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Visste ni att världen liknar en katt?

Här är beviset:

Christian Mölk on Twitter: "Är det en slump att jorden ser ut som en katt,  eller är det bevis på Guds humor? https://t.co/OzXS732Gzj" / Twitter

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-02-13 17:39:56 följande:
    Haha ja det ser verkligen ut som en katt :D
    Haha, ja, verkligen. Tänk vad folk tänker på ibland. Jag såg den på Facebook. Jäklar vad mycket sk*t det är som publiceras där. Foten i munnen
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-02-13 17:42:19 följande:
    Ja jag orkar knappt se flödet... Och jag är med i alldeles för många grupper! Mest handarbete.
    Nej, inte jag heller. Publicerar man något själv så försvinner ju det i outer space, känns det som.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-02-13 18:04:14 följande:
    Ja det också. Ibland känns det som man aldrig ser vissa vänner i flödet heller.
    Jo och vissa ser man för mycket av, haha. .
  • Freddie K

Visste ni att om man frågar en nyvaken person något så svarar den alltid ärligt?

• Freddie K

Attans. Jag har blivit sjuk igen. Det var ju inte längesen jag var sjuk! .

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-02-15 10:39:17 följande:
    Stackare =/ Jahapp, kasta dig i soffan så har jag ytterligare en att vårda. Sonen är sjuk och maken har nåt på gång med verkar det som.
    Nej, vad tråkigt! . Jag ligger redan i soffan nerbäddad, men jag försöker ändå få något gjort. Jag får lite dåligt samvete om jag inte gör lite i alla fall.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-02-15 10:49:33 följande:
    Dr. Morty ordinerar mycket vätska, bara vila och om du orkar, se en trevlig film eller ett TV-program. Ta hand om dig själv är det enda du behöver göra idag, då mår du bättre snabbare också :)
    Ja, man ska ju lyssna på doktorn! . Jag ska nog sitta och skriva en stund så så många knop gör jag inte idag. Har andra grejer jag behöver göra egentligen, men det får vänta.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.