Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

På tal om Torsten. Vi människor delar DNA med dammråttorna. Cirka 5%. Det kan låta lite, eller mycket, beroende på hur man ser på det, men så är det faktiskt. Det kanske man inte kunde tro, men som med allt levande på denna jord så har vi lite DNA gemensamt med allt. Så även dammråttorna.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-02-17 08:01:13 följande:
    Aha! Då tänkte jag fel tydligen. Men konstigt ändå. Fast det kan vara så här att vanliga mail inte tar så stor plats men att mail som innehåller bilagor kan ta större plats.
    Freddie K skrev 2022-02-17 07:41:02 följande:

På tal om Torsten. Vi människor delar DNA med dammråttorna. Cirka 5%. Det kan låta lite, eller mycket, beroende på hur man ser på det, men så är det faktiskt. Det kanske man inte kunde tro, men som med allt levande på denna jord så har vi lite DNA gemensamt med allt. Så även dammråttorna.

Jo men så är det nog! :) Vi har tydligen mer gemensamt med en banan läste jag nånstans.
    Jo men de mailen har jag ju tagit bort, men det har inte minskat ändå. Foten i munnen.

Jo, det har vi. Jag har skrivit om det. Vi delar ungefär 50% DNA med en banan. Otroligt!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-02-17 08:35:41 följande:
    Konstigt... Har du testat att tömma cache? Ifall siffrorna inte uppdateras så.
    Nej, det har jag ju i och för sig inte gjort, men jag vet vad som hände förra gången jag tömde cache. Allt försvann typ. Foten i munnen
  • Freddie K
    Anonym (M17) skrev 2022-02-17 16:00:58 följande:

Väntar på att köttfärssåsen ska bli klar? blandat ihop allt och nu puttrar det på spisen.
    Ligger på soffan och softar under tiden.
    Vad äter ni idag?

Det är nice. . Jag har ätit potatis och fiskbullar idag. .
  • Freddie K
    Anonym (M17) skrev 2022-02-17 20:42:48 följande:
    Jag älskar fiskbullar? bäst när de ligger i currysås eller hummersås.
    Bra tips till nästa vecka 
    Tack =)
    I currysås har jag inte provat och hummersås tycker jag inte om. Jag kör gammal hederlig dillsås. .
  • Freddie K

Om Torsten var pirat skulle han heta pegleg Torsten. Min kompis däremot kallar mig för chicken legs. :-P.

• Freddie K

Korka upp Torsten och släng ut champagnen för nu är det fredag! .

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-02-18 09:10:37 följande:
    Dillsås är den enda sort jag äter :D
    Jo, samma här faktiskt! .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.