Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Jag var och klippte mig för ett tag sen och eftersom att den salongen jag brukade gå till hade flyttat så gick jag till min gamla frisör som klippte mig när jag var barn. Han kom ihåg mig och vi pratade länge och väl. Det var som att komma hem till en kompis. Jag kan ju också säga att vi inte hade setts på 20 år minst.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Jag var och klippte mig för ett tag sen och eftersom att den salongen jag brukade gå till hade flyttat så gick jag till min gamla frisör som klippte mig när jag var barn. Han kom ihåg mig och vi pratade länge och väl. Det var som att komma hem till en kompis. Jag kan ju också säga att vi inte hade setts på 20 år minst.

• Freddie K

Bah!

Jag är hungrig och jag är trött. Jag vet inte om jag ska äta först eller sova först! Foten i munnen

• Freddie K

Jag tror det är blåbärsveckan för mig. Foten i munnen. Motsvarigheten till kvinnornas lingonvecka.

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-03-07 19:05:19 följande:
    Haha :D Hur visar det sig?
    Det visar sig genom att jag är lättirriterad och stör mig på folk. Jag är rätt grinig på jobbet och mycket känslig för ljud och så. Skäms
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-03-08 11:44:08 följande:
    Ah :) Jo men en kvinna jag känner säger att män också går igenom en månadscykel på samma sätt som kvinnor, fast utan blödningar då. Det kanske är sant.
    Vi meckar en banan mens vi gömmer oss från span. Nu ska jag berätta här om min del av stan. *Ylar*.
  • Freddie K

Jag fick ett litet utbrott på jobbet idag. Jag som brukar vara lugnet själv.

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-03-08 11:44:08 följande:
    Ah :) Jo men en kvinna jag känner säger att män också går igenom en månadscykel på samma sätt som kvinnor, fast utan blödningar då. Det kanske är sant.
    Jo, man brukar säga att den som är grinig inte har fått något på länge. Skäms
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-03-08 19:14:07 följande:
    Jaha, pms då förstås ;)
    Jo, kanske, hehe! 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.