Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Mortiscia80 skrev 2022-03-14 16:54:18 följande:
    Ja ibland är det ett rent hinder istället.
    Jo, precis. Jag känner att varför ska man anpassa sig till samhället hela tiden? Visst, människan överlag är ganska anpassningsbar, men den enskilde individen kanske inte alltid är det!
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-03-14 16:59:56 följande:
    Nej det ställer verkligen till problem för väldigt många =/
    Jo, det gör ju det. Synd när folk glömmer bort den enskilde och bara tänker på kollektivet. Det är ju den enskilde som utgör kollektivet!
  • Freddie K

Ah, boxen måste vara på och inte i stanb-by läge för att man ska kunna ställa in fjärrkontrollen, men jag får ju inte på boxen för fjärrkontrollen är ju sönder. Det var därför jag köpte en ny!  Hur tänkte dem där? Foten i munnen

• Freddie K
    Dagens visdomsord:

Go big or don't go at all!
  • Freddie K

Hello! I wish I was a little bit taller. I wish I was a baller. I wish I had a girl who looked good, I will call her. *Ylar*.

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-03-16 08:24:08 följande:

Andra dagen i rad med migrän och medicinen hjälper inte :s Och den sort som jag vet 100 % att den hjälper kan jag inte ta förrän om flera timmar, de krockar med den jag tog i morse. Men, jag ska ner i källaren och träna om en stund så har man iaf det gjort :)

Stackarn. . Bra att du håller igång i alla fall, men migrän är ju inget kul att ha.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-03-16 09:11:04 följande:
    Man blir lite handikappad, och trött ibland också. Tur det bara är ett par dagar i månaden :)
    Jo, det kan jag förstå. Jo, men ändå. Önskar att du slapp det helt ju.
  • Freddie K

Finns det intelligent liv där ute eller ska du stanna inne ikväll? Foten i munnen

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-03-16 15:16:22 följande:
    Tack {#emotions_dlg.flower} Jag mår bättre nu iaf! :) Hämtade ut ett roligt paket förut och har gjort en del nytta hemma.
    Vad skönt! . Vad var det för paket?
Svar på tråden Här är vi alla vänner.