Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

För mitt Göteborg klappar mitt hjärta. För i mitt Göteborg är alla äkta. För i mitt Göteborg är alla lika. För mitt Göteborg kommer jag aldrig svika. *Ylar*.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-10-01 09:36:45 följande:
    Aha, vad har de gjort?
    Lyssnar man på musik så blir det som en svart ruta och man verkar inte längre kunna välja att blanda eller upprepa spår.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-10-01 12:42:26 följande:
    Ok! Jag har inte märkt det än, får se hur det ser ut för mig framöver.
    Jo.

Nu är jag hemma igen, i alla fall. .
  • Freddie K

The roof. The roof. The roof is on fire. We don't need no water let the mother beep burn. Burn mother beep. Burn! *Ylar*

• Freddie K

Aha, nu fick jag det fixat med Youtube. Det var tydligen någon inställning. Jag tryckte på:"Standard vy" och det blev som det skulle. .

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-10-01 14:30:38 följande:
    Ja dåså :) Jag såg inget konstig på min YT iaf.
    Nej, det var bara jag som råkade klicka på något. Skäms
  • Freddie K

I'm like Han-Solo always stroking my own wookie. I'm the root of all thats evil, yeah, but you can call me cookie.

• Freddie K

Jag måste få dela med mig av en dröm jag hade nyss. En kärleksdröm.(Notera att det inte är en sexdröm!)

Jag mötte en tjej och jag sa:" Lyssna noga. Jag säger bara det här en gång. jag vet at jag försöker imponera på dig. Du är jorden som snurrar kring min axel. Det känns som att bli knivstucken och kramad på samma gång. Jag älska dig! Jag kan inte leva utan dig!" 

Varpå hon svarar:" Jag har levt ett destruktivt liv! Allt jag har gjort har fått en negativ konsekvens. Jag behövde ändra på mitt liv. så jag surfade in i tråden:" Jo, jag är med!" Och fann att den var sömnig, men jag skrollade ner och fick syn på dig Freddie K och mitt liv tog en vändning. Jag älskar dig också!"

Tårarna rinner. Jag avslutar med att säga:" Jag kommer alltid att försöka imponera på dig." Sen vaknade jag. J*vla skit!

Svar på tråden Här är vi alla vänner.