Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

En tanke:

Det känns som att jag går i en öken! Det är varmt och torrt. Ibland kommer jag fram till en oas, bara för att upptäcka att det är en hägring. Jag har gått här i hela mitt liv! Jag kommer knappt ihåg var jag kommer ifrån, än mindre var jag är på väg! Jag vet inte vad mitt mål är, men det får jag väl reda på när jag har kommit dit. Tills dess fortsätter jag att gå genom öknen!

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Jag börjar tro att sheriff John Brown var en betydande person!

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-10-08 11:08:45 följande:
    Morrn :)
    Antigone skrev 2022-10-07 23:25:42 följande:
    Eller hur! För evigt förmodligen 😂 Det bästa är att vi är aktiva dygnet runt, för vi har så olika dygnsrytm att det alltid är någon som är vaken. Jag (och kanske du också) går och lägger oss när Freddie går upp och Mortiscia80 har nog en normal dygnsrytm, men brukar titta in under eftermiddagen 👌 Torsten är klurig, för han kan dyka upp lite när som helst! 
    Ja jag försöker iaf haha ;) Oftast sover jag för lite eftersom jag är uppe alldeles för sent men fortfarande måste upp en viss tid på morgonen oavsett. Fick lite sovmorgon idag och ska försöka göra någon nytta under dagen :)
    Yo! Förlåt, jag såg dig inte. Jag sitter i min egna lilla bubbla! Skäms
  • Freddie K

För att nörda ner mig lite.

I bad boys sjunger de:"Whatcha gonna do when Sheriff John Brown comes for you".

I I shot the sheriff sjunger Bob Marley:"Sheriff John Brown always hated me. For what I don't know". 

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-10-08 16:16:01 följande:
    Np :) Bubblar på lite jag också, tiden bara flyger iväg.... Får hem pojken om 45 minuter och behöver fundera ut någon slags middag, och skulle ju ha jobbat också men det blev film istället. Bleh. Prioriteringar! Man mår bättre när man kan njuta med gott samvete.
    Jo, det är sant. Skönt ändå att kunna ta lite "ledigt" ändå. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-10-08 16:24:29 följande:
    Ja :) Men jag behöver lära mig planera mat i förväg och göra storkok mm så jag kan slappna av mer. Och göra rätt saker först.
    Jo, men det är en konst det där! Ja planerar aldrig något. Jag kan inte planera för fem öre!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-10-08 17:13:51 följande:
    En kalender funkar rätt bra för min del :) Där skriver jag upp vad jag ska göra men också ibland vad jag planerar för mat till lunch eller middag.
    Jo, det är nog något jag skulle behöva.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.