Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Mortiscia80 skrev 2022-10-21 15:25:09 följande:
    Håller med helt, det är inte ens bara nu, det har pågått några veckor. Helt sjukt... Och julpynt säljs redan också i vissa affärer. Kan vi få ha Halloween först åtminstone??
    Jo, man tycker ju det! Hösten har ju knappt börjat, liksom.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: So day ma com. On repeat.

• Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-22 09:09:26 följande:

Hej yo, Torsten The Allmightiest!

Här är en snubbe med mer attityd än du!

Jag älskar, och min man älskade, buktalaren Paul Zerdin och hans olika "side-kicks", men Sam som håller låda i den här videon är/var min/vår favorit! Sååå himla rolig! 🤣🤣🤣

Han var rolig! Där ligger Torsten i lä, tror jag! .
  • Freddie K

Nu har jag suttit och jobbat lite. Jag känner mig jätteduktig! .

• Freddie K
    Antigone skrev 2022-10-22 12:14:22 följande:
    Härligt! Det ska du känna dig 😊👌 Själv släpade jag mig upp ur sängen vid halv tolv och nu tänker jag sätta av mot närmaste restaurang och äta och bälga i mig i kaffe (som jag verkligen inte tål), men ibland är det så skönt att bara göra fel val ☕️🌈 Vi ses senare!
    Tack! . Ha en bra dag! .
  • Freddie K

Jag hade en så konstig dröm. Jag drömde att jag gick på en exklusiv skola och jag var jättedryg och taskig mot allt och alla och när jag blev utkastad från skolan för dåligt uppförande så blev jag förvånad! Det som var mest flummigt var att jag hade hamnat i en loop så det var som måndag hela veckan. Sen ett år senare så skulle jag fika med lärarna och då fick jag för mig att jag hade blivit utkastad från skolan, men då sa de att det var för ett år sen, men att jag hade fått komma tillbaka igen. Då var ja fortfarande i loopen. Helkonstig dröm. Hoppas ni fattar något av det. Skäms.

• Freddie K
    Antigone skrev 2022-10-23 12:05:42 följande:
    Haha 😂 Känns inte som din stil att vara jättedryg och taskig mot allt och alla! Men kanske bra att du fick ett litet straff då, även om du lyckades skolka från straffet genom att ramla in i drömmen igen ett år senare. Hellre fredag hela veckan, än måndag hela veckan 🥂
    Haha, nej, verkligen inte, men när jag var yngre så var jag inte så snäll! Haha, ja, hellre fredag än måndag. 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.